CESAROM: Nou showroom in Bucuresti, cu un concept inovator si aplicatii 3D |
Izolatii & Finisaje Publicat de Stelian DINCA 06 Oct 2022 14:53 |
Lasselsberger Ceramics Romania, detinatorul brandului CESAROM si unicul producator local de placi ceramice, inaugureaza pe 6 octombrie cel mai nou showroom de gresie si faianta, situat in Bucuresti pe Soseaua Mihai Bravu nr. 12. Acesta propune un concept unic si inovator de expunere si vanzare de placi ceramice in Romania, ce ofera clientilor consultanta de inalta specializare, asistata prin aplicatii profesionale de proiectare 3D si servicii de livrare la domiciliu.
In urma unei investitii de peste 1 milion de lei, noul showroom CESAROM propune clientilor un concept unic, MIX&MATCH, ce presupune combinarea placilor din colectii diferite, avand la dispozitie consultanta personalizata oferita de specialistii CESAROM. Astfel, clientii au posibilitatea de a-si exprima creativitatea la cel mai inalt nivel si de a alege decoruri perfect aliniate preferintelor.
„Cerintele clientilor se schimba continuu, odata cu noile tendinte ale pietei, tocmai de aceea noul showroom din Capitala va oferi experienta MIX&MATCH, dublata de indrumare de specialitate din partea profesionistilor CESAROM. Totodata, prin intermediul aplicatiei noastre ARdesigner, bazata pe tehnologia realitatii augmentate, clientii pot face ulterior simularea alegerilor lor din showroom pentru spatiul pe care vor sa il amenajeze”, a declarat Petrisor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics Romania.
„Inca de la primele discutii avute pentru realizarea unui design al showroom-ului CESAROM, am realizat ca este vorba despre o provocare foarte mare in a da viata unui spatiu care sa puna laolalta un produs romanesc, creat in Cluj, alaturi de o reprezentare cat mai buna a gamelor de placi ceramice foarte diversificate. Pe de alta parte, ne-am dorit ca showroom-ul sa aiba un aer prietenos cu clientii, astfel incat intalnirea lor cu acesta sa fie una inspirationala, nu una demonstrativa cu un design futurist”, a declarat Cosmin Todor, designer de interior.
Deschiderea showroom-ului coincide cu aniversarea a 60 de ani de existenta a brandului pe piata romaneasca si inglobeaza esenta performantei CESAROM de peste jumatate de secol, timp in care s-a evidentiat prin dezvoltarea de produse care aduc confortul si calitatea in locuintele romanilor.
„De-a lungul istoriei sale de 60 de ani, CESAROM a fost intotdeauna un deschizator de drumuri in domeniul placilor ceramice, utilizand tehnologii de ultima generatie in dezvoltarea de noi produse”, a continuat Petrisor Grindeanu.
La inceputul anului, CESAROM a anuntat lansarea a 150 de noi modele de placi de gresie si faianta, noi linii de produse care completeaza gama CESAROM cu solutii de finisaje tehnice si estetice ce inspira in amenajari pentru preferinte si stiluri diverse.
„Piatra tip Calacatta, lemnul si cimentul combinat cu insertiile tip Terrazzo sunt directiile catre care se indreapta optiunile romanilor anul acesta. Finisajele naturale, texturile organice, tonurile neutre, placile ceramice cu suprafete 3D, mozaicurile si combinatiile originale de texturi se numara printre tendintele care marcheaza parcursul anului 2022”, a declarat Andreea Bodola, Director Marketing al Lasselsberger Ceramics Romania.
Potrivit companiei, in domeniul amenajarilor interioare, anul acesta se vor evidentia placile ceramice de dimensiuni mari. Colectiile CESAROM 2022 urmeaza indeaproape trendurile internationale, avand surse de inspiratie elementele naturale precum marmura, piatra, lemnul si chiar cimentul.
La nivel de inovatie, CESAROM safe+ este prima gama de placi ceramice produsa in Romania cu protectie antibacteriana, rezultat al cercetarii si inovatiei specialistilor din cadrul companiei. Placile ceramice din gama CESAROM safe+ contin nanoparticule de argint care au proprietatea de a elimina activ 99,99% din bacterii si microbi, ceea ce o face potrivita atat pentru constructiile rezidentiale, dar si nerezidentiale, cu trafic intens.
Pentru anul in curs, compania are in plan o crestere in linie cu dezvoltarea organica, vizand un plus de 12% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2021.
Conform datelor Lasselsberger Ceramics Romania, detinatorul brandului CESAROM, in 2021 piata locala de placi ceramice a crescut cu aproximativ 6% comparativ cu anul precedent, atingand o valoare de circa 210 milioane de euro si 40 milioane de metri patrati.
|