Agenda Constructiilor
Sambata, 20 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Piata Muncii & Resurse Umane - REVEAL: Romanii sunt mai putin furiosi si mai relaxati dupa perioada concediilor
REVEAL: Romanii sunt mai putin furiosi si mai relaxati dupa perioada concediilor Imprimare Email
Piata Muncii & Resurse Umane Publicat de AG&F 28 Sep 2021 12:51
Reveal Marketing Research lanseaza un nou studiu din seria studiilor proprii in contextul epidemiei de coronavirus. Romanii AZI este un studiu ce are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.
Studiul Romanii AZI derulat pe parcursul lunii septembrie arata ca romanii se declara mai putin furiosi decat in perioada verii. Scadere cu 10% a nivelului de furie se explica prin cresterea nivelului de relaxare / liniste, dar si a nivelului de bucurie (ambele fiind mai ridicate decat media inregistrata pe perioada verii ). Starea de oboseala se afla pe un trend descendent (6% mai scazut ca media iun-aug) probabil ca urmare a concediilor si vacantelor din aceasta vara.
Trenduri si perspective
Comparativ cu luna septembrie a anului trecut, romanii se declara mai multumiti. Conform datelor obtinute, aspectele vietii care le aduc cea mai mare multumire romanilor sunt nivelul de dezvoltare personala (crestere cu 10% fata de sept 2020), starea de spirit si mediul in care traiesc (crestere cu aproape 5% fata de sept 2020). Relatiile sociale se afla in continuare pe primul loc in ceea ce priveste motivatiile romanilor si inregistreaza procente mai ridicate (38%) fata de media vara acestui. Se observa diferente intre septembrie 2020 si septembrie 2021 cu precadere in ceea ce priveste depasirea obstacolelor si relatiile sociale, care de altfel pot fi interpretate impreuna.
Astfel, importanta pe care romanii o acorda relatiilor sociale a crescut cu aproape 10%, cel mai probabil pe fondul relaxarii restrictiilor din aceasta vara (romanii au avut posibilitatea sa iasa impreuna cu prietenii si s-au putut bucura de concedii). De altfel, dorinta depasirii obstacolelor inregistreaza procente cu 7% mai scazute ca septembrie 2020. Romanii sunt mai interesati sa fie aproape unii de altii pe fondul recuperarii timpului pierdut.
Romanii si economiile
La nivel national, modul de economisire al romanilor a ramas constant cu media din aceasta vara, dar si cu septembrie anul trecut. Cel mai mult in aceasta luna economisesc tinerii si varstnicii. In mediul urban se economiseste cu aproape 10% mai mult ca in mediul rural, probabil si datorita posibilitatilor financiare mai mari in urban decat in rural.
Din punct de vedere al cheltuielilor, dorinta schimbarii si a depasirii obstacolelor se afla in continuare intr-un trend ascendent. Romanii declara ca investesc din ce in ce mai mult in propria lor persoana, in special prin calatorii / vacante (32%) si achizitionarea de carti (16%, fata de luna august, 13%).
Cheltuieli pe categorii de produse si segmente - septembrie 2021
Produsele sau serviciile cu o componenta de integrare sociala (iesiri in oras - pub-uri, restaurante; calatorii, vacante,etc.) sunt consumate intr-o anumita masura de toate segmentele de varsta, cu precadere tinerii si familiile cu copii. Produsele destinate dezvoltarii personale si stimei de sine (carti, cursuri, arta, etc.) sunt consumate in special de catre tineri.
Produsele destinate sigurantei si supravietuirii (produse alimentare, medicamete/suplimente, etc.) sunt achizitionate in aceasta luna in special de familiile care au copii si care, cel mai probabil cumpara produse pentru copiii lor care au inceput noul an scolar.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
RAWLPLUGALLBIMABONARE REVISTESISECAM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
leviatan
CONCEPT STRUCTURE
CDS
concelex
siniat
quadratum
ERBASU CONSTRUCT
theda mar
noark
Acvatot 2019
viarom
MAKITA
strabag nivel 1
rigips
Ubitech
ness project
EDIT-Structural

Parteneri

AHK 2022
top 500
HABITAT
FPSC_2019
top 500
ef-de-n
econet
AICPS_30
ROGBC 2016
top 500

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander