In primul trimestru al anului fiscal 2023 – 2024, grupul Hornbach a inregistrat vanzari nete consolidate de 1,773 miliarde euro (-2,2% fata de perioada similara a anului precedent). Vanzarile au fost afectate, in mod special in lunile martie si aprilie, de conditiile meteorologice nefavorabile din Europa continentala, care s-au manifestat chiar la inceputul sezonului principal de bricolaj si gradinarit. In mai, livrarile au crescut si au depasit cifrele din anul precedent. Venitul operational ajustat s-a diminuat cu 26,2%, pana la 109,4 milioane euro, iar castigul pe actiune a scazut la 4,15 euro de la 6,14 euro, cat era in perioada de referinta. Pentru Hornbach Baumarkt AG, cel mai mare subgrup de operare, care gestioneaza un total de 171 de megamagazine de bricolaj dotate cu centre de gradinarit si magazine online amplasate in noua tari europene, cifra de afaceri s-a diminuat cu 2,2%, pana la 1,66 miliarde euro. In Germania, rezultatele au suferit o contractie de 5,2% cumuland 808,5 milioane euro, iar pe celelalte piete activitatea a crescut cu 0,8%, ducand la incasari de 859,2 milioane euro. Ponderea internationala a vanzarilor a sporit astfel de la 50,0% la 51,5%. In ceea ce priveste vanzarile online (inclusiv Click & Collect), acestea au reprezentat 13,3% din cifra totala de afaceri, fiind cu mult peste nivelurile pre-Covid. Intre ianuarie si aprilie 2023, cota de piata a Hornbach Baumarkt din Germania a crescut la 15,1% fata de 14,9% in perioada anului precedent, extinderi similare avand loc si in Cehia, Olanda si Elvetia. Conducerea grupului a afirmat ca in ultima perioada s-a observat o accelerare puternica a activitatilor de afaceri, ceea ce justifica increderea ca pana la finele anului vor fi atinse obiectivele financiare strategice. De reamintit ca in Romania, Hornbach detine in prezent noua magazine, care sunt amplasate in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), Brasov, Timisoara, Sibiu, Oradea, Constanta si Cluj-Napoca.