Agenda Constructiilor
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - KINGFISHER implementeaza masuri pentru revenirea pe un trend ascendent
KINGFISHER implementeaza masuri pentru revenirea pe un trend ascendent
Producatori & Furnizori Publicat de Ovidiu Stefanescu 02 Dec 2019 06:43
Grupul britanic Kingfischer, care controleaza reteaua de DIY din Romania - Brico Depot, a raportat pentru trimestrul al treilea din 2019 o cifra de afaceri de 3 miliarde GBP, cu 3,2% mai mica fata de cea aferenta perioadei similare a anului precedent. Pe piata din Marea Britanie si Irlanda, vanzarile au cumulat 1,29 miliarde GBP (+0,4%), insa in Franta au scazut cu 6%, pana la 1,04 miliarde GBP. De asemenea, subsidiara din Romania a consemnat un declin de 2,3%, incasarile ajungand la 68 milioane GBP. Scaderea in termeni comparabili (LFL) la nivel de grup a fost de 3,7%, reflectand impactul unor factori perturbatori, dintre care se remarca schimbarile operationale in curs care au loc in Franta (la reteaua Castorama), precum si scaderea cererii pe pietele principale unde Kingfisher, prin marcile sale, deruleaza operatiuni comerciale. Noua conducere executiva a grupului a remarcat, cu ocazia comunicarii datelor oficiale, ca mai sunt multe lucruri de facut pentru a imbunatati rezultatele. Nivelurile dezamagitoare din perioada analizata au fost generate inclusiv de lipsa unui echilibru intre obtinerea beneficiilor la nivel de grup si apropierea de pietele locale. In prezent, se remarca deficiente date de complexitatea organizationala, care se concretizeaza prin ambitia de a face prea multe lucruri in acelasi timp si a derula in paralel initiative de scara mare. Toate acestea cumulate au dus la scaderea vanzarilor si au distras atentia de la focalizarea asupra clientului, peste cele doua elemente suprapunandu-se, in mod nefericit, diminuarea cererii. Obiectivul actualei conduceri a Kingfisher este de a solutiona toate problemele operationale, in special pe cele din domeniul IT si ale retelei de distributie din Franta, concomitent reorientarea strategica, ce va presupune renuntarea la anumite initiative si focalizarea pe stabilizarea performantelor financiare si comerciale. In paralel, planul de dezvoltare pe termen lung prevede simplificarea modelului de afaceri, adoptarea digitalizarii si repozitionarea firmei pe un trend ascendent. In ceea ce priveste Romania, rezultatele comparabile (LFL) indica totusi un avans de 6,1%, care a fost asigurat de rezultatele bune ale retelei de bricolaj functionale la nivel national. In 2018, subsidiara locala a realizat vanzari de 864,8 milioane de lei, cu peste 37% mai mare fata de nivelul din anul fiscal precedent. Grupul activeaza in tara noastra printr-o retea de centre de bricolaj formata din 34 de magazine, amplasate in 25 de orase din tara.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ABONARE REVISTEhiltiRAWLPLUGALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Ubitech
viarom
quadratum
concelex
MAKITA
strabag nivel 1
CONCEPT STRUCTURE
theda mar
leviatan
ERBASU CONSTRUCT
ness project
rigips
CDS
Acvatot 2019
noark
FRONTALE

Parteneri

AHK 2022
top 500
HABITAT
FPSC_2019
ROGBC 2016
AICPS_30
top 500
ef-de-n
top 500
econet

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander