Agenda Constructiilor
Duminica, 22 Decembrie 2024
Home - Stiri - Produse & Tehnologii - Noua gama de vehicule FORD TRUCKS cu confort imbunatatit pentru constructii
Noua gama de vehicule FORD TRUCKS cu confort imbunatatit pentru constructii
Produse & Tehnologii Publicat de Ovidiu Stefanescu 14 Iun 2021 06:23
Camioanele pentru constructii din gama Ford Trucks, beneficiaza de o mare putere de operare si de o stabilitate deosebita, gratie motoarelor Ford Ecotorq Euro 6, venind intotdeauna in sprijinul utilizatorilor cu un consum redus de combustibil, un sistem puternic de franare a motorului si o durabilitate extrema, indiferent de conditiile de incarcare. Noul motor de 13 litri, cu o putere de 420 CP/480 CP (cutie automata) si un cuplu de 2.150 Nm, este ecologic si ofera performante deosebite. Acesta este dotat cu sistem de recirculare a gazelor de evacuare, beneficiaza de o geometrie variabila a turbocompresorului, are sistem de injectie directa si o unitate de control electronic inteligent. Toate cele mentionate anterior determina ca motorul sa utilizeze eficient fiecare picatura de combustibil. Optional, este disponibila o varianta de 9 litri, cu putere de 330 CP si cuplu de 1300 Nm, destinata echiparii vehiculelor usoare. Avantajul ecologic este dat de faptul ca Ford Ecotorq Euro 6 reduce costurile de utilizare, oferind concomitent valori optime ale consumului de combustibil.
 
Sisteme avansate pentru imbunatatirea confortului si sigurantei 
Cabina ergonomica, care a fost reproiectata in cazul variantei cu cutie automata, are optiune de dormitor, sporeste confortul si productivitatea operatorului, prin asigurarea unor conditii optime de lucru. Campul vizual este extins, ceea ce face ca nivelul de vizibilitate sa fie ridicat, indiferent de conditiile meteorologice. Scaunul soferului este incalzit, are suspensie pneumatica si mentine un confort optim de conducere. Volanul este ajustabil pe doua axe, toate caracteristicile fiind usor de controlat prin intermediul tabloului de bord ergonomic. Pentru a rezista deplasarii pe teren accidentat, sasiul a fost consolidat, putand face fata cu succes incarcaturilor de mare tonaj. Puntea-spate a fost ranforsata si are un raport diferential optimizat pentru imbunatatirea tractiunii, iar suspensia este adaptata tuturor tipurilor de incarcatura si de conditii rutiere. Camioanele sunt echipate cu anvelope speciale de tip 315/80/R22,5 pentru a rezista rularii pe teren accidentat. Noua frana de motor integrata, disponibila ca dotare standard, ofera o forta de franare suplimentara de 340 kW pentru vehiculele de 420 CP, respectiv de 220 kW pentru cele de 330 CP. Aceasta poate fi aplicata, in functie de diferitele nevoi de franare si conditii de incarcare. De asemenea, operatorul poate activa sistemul inteligent de gestionare a franei prin folosirea butonului de pe tabloul frontal, care garanteaza cea mai buna utilizare a franelor auxiliare si asigura ca franele de serviciu sunt intotdeauna pregatite pentru situatii de urgenta.
Solicita informatii suplimentare
 
TotalEnergiesSISECAMABONARE REVISTEhiltiALLBIMRAWLPLUG
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
BogArt
leviatan
DRS
ELECTROGRUP
ERBASU CONSTRUCT
GEWISS
strabag nivel 1
quadratum
CDS
noark
concelex
Ubitech
SSAB
EURO BUILD
theda mar
EDIT-Structural
Acvatot 2019
Arduro
konsent
MAKITA
SIGM
VEGO
AED
CONCEPT STRUCTURE
rigips

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<