Sustenabilitate & CSR
Publicat de Ovidiu Stefanescu
28 Nov 2013 10:04
|
Producatorul de blocuri ceramice Cemacon a inregistrat o crestere semnificativa in ultimii ani, strategia adoptata de companie fiind una de diferentiere si inovatie. Aceasta viziune a stat la baza lansarii unor solutii de zidarie adaptate cerintelor actuale de eficientizare energetica. Compania a inregistrat o crestere cu 34% a cifrei de afaceri in primele 9 luni ale anului 2013 fata de aceeasi perioada a anului precedent. Vanzarile cantitative au crescut cu 33%, iar profitabilitatea operationala este de 21%. "Cemacon este singurul fabricant de profil din Romania care a introdus un produs ce nu necesita termoizolatie, Evoceramic 44 SUPER TH - o inovatie importanta pentru piata constructiilor sustenabile. Evolutia vanzarilor pentru acest produs este corelata cu stadiul din ciclul de viata al produsului; pentru 2014 ne-am propus o dublare a vanzarilor, pentru ca exista un potential important al cererii. Evoceramic 44 Super TH este cea mai mare inovatie a Cemacon pe segmentul materialelor dedicate utilizarii la cladirile «verzi». Performanta termica obtinuta de un zid de tip monobloc este net superioara cerintelor normativelor termotehnice in vigoare, rezerva de rezistenta termica putand ajunge cu pana la 88% mai mare fata de valorile prevazute in normativul curent de proiectare C 107/2010. Procesul de dezvoltare a noilor solutii va fi implementat in continuare, propunand produse cat mai eficiente pentru constructori si beneficiari, care sa asigure o protectie adecvata a mediului. Aceasta tendinta este sustinuta inclusiv de aplicarea directivelor europene cu privire la eficienta energetica. Un alt factor care poate duce la cresterea interesului beneficiarilor este constituit de calitatea produsului. Astfel, daca solutia propusa este doar o «inovatie», oferind o performanta inferioara celei aferente materialelor traditionale, pe termen lung modelul respectiv nu va avea succes. De asemenea, este vitala informarea corecta a clientilor si promovarea intensiva a produse din categoria respectiva, ceea ce reprezinta un efort suplimentar pentru noi, insa absolut necesar pentru intelegerea corecta a avantajelor ce decurg din alegerea solutiilor mentionate anterior. In ultima perioada, am observat ca utilizatorii incep sa fie tot mai atenti la mesajele noastre, tot mai multi fiind cei care adopta o atitudine responsabila din punct de vedere ecologic", a declarat Liviu Stoleru, Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie al societatii. Pentru informatii suplimentare, click aici
|