Agenda Constructiilor
Vineri, 27 Decembrie 2024
Home - Stiri - Utilaje & Echipamente - ROTAKT: Strategie de consolidare a marcii proprii
ROTAKT: Strategie de consolidare a marcii proprii
Utilaje & Echipamente Publicat de Ovidiu Stefanescu 17 Iul 2014 12:39
In prima jumatate a exercitiului financiar in curs, compania Rotakt, specializata in distributia de acule electrice, a realizat o cifra de afaceri de peste 8,8 milioane de lei, cu 27% mai mare fata de perioada de referinta, iar echipa manageriala sper ca acest ritm sa fie mentinut si in continuare. Nicolae Pirvu, administrator al societatii, a afirmat ca "evolutia pietei sculelor electrice va fi influentata si  in perioada urmatoare de o serie de elemente precum lipsa investitiilor in constructii, insolventa/falimentul multor companii din domeniu, indisciplina financiara a anumitor parteneri (chiar daca justificata de neincasarea creantelor de la contracte derulate cu diverse autoritati publice, care mai mult incurca piata decat sa o ajute) etc. De asemenea, segmentul analizat este, in continuare, influentat negativ de preferinta, in cadrul licitatiilor, pentru ofertele cu pretul cel mai mic, fapt ce incurajeaza alegerea solutiilor «low-cost» si descurajarea participarii companiilor ce dispun de produse cu performante  ridicate. Un alt impediment este reprezentat de comertul online, ce afecteaza vanzarile prin magazine si duce la scaderea stocurilor realizate de parteneri si renuntarea la achizitionarea produselor mai greu vandabile. Se ajunge, astfel, ca majoritatea achizitiilor sa se realizeze in perioadele de promotie. Toate acestea ne determina sa fim destul de pesimisti, cu toate ca datele actuale pentru 2014 indica un oarecare reviriment (+40%), dar care este raportat la 2013 - un an deficitar din punct de vedere al livrarilor de scule electrice, cand veniturile s-au diminuat cu 37% in raport cu intervalul fiscal precedent. Tendinta actuala de majorare a importurilor va duce, in mod evident, la o crestere a presiunii concurentiale ca urmare a patrunderii pe piata de profil a unor noi branduri. Situatia respectiva va impune, in mod automat, o repozitionare a marcilor consacrate. In ceea ce ne priveste, gamele de produse din portofoliul nostru  ce inregistreaza cele mai bune evolutii sunt Stihl si Rotakt, acestea beneficiind de o retea de distributie dezvoltata la nivel national, pe care intentionam sa o consolidam in viitor. De asemenea, ne propunem ca, in pofida dificultatilor actuale, sa intreprindem toate masurile pentru cresterea cotei de piata pentru  produsele vandute sub marca proprie". Pentru informatii suplimentare, www.rotakt.ro
 
hiltiABONARE REVISTESISECAMALLBIMRAWLPLUGTotalEnergies
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
strabag nivel 1
Ubitech
quadratum
GEWISS
leviatan
EURO BUILD
VEGO
MAKITA
AED
SSAB
EDIT-Structural
CONCEPT STRUCTURE
SIGM
Acvatot 2019
konsent
DRS
noark
theda mar
CDS
rigips
Arduro
ELECTROGRUP
concelex
ERBASU CONSTRUCT
BogArt

Parteneri

top 500
HABITAT
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<