Actualitatea interna
07 Mai 2009 17:10
|
Ceresit a fost desemnat “trusted brand” la categoria “materiale de constructii”, in cadrul unui amplu studiu de marketing realizat de catre revista Reader’s Digest, in randul cititorilor din 16 tari europene, printre care si Romania. Obiectivul studiului anual Reader’s Digest este acela de a identifica marcile in care au incredere europenii.
„Castigarea acestei distinctii ne onoreaza si le multumim clientilor care au contribuit la dezvoltarea companiei prin increderea acordata calitatii produselor Henkel”, a declarat Lavinia Ciurtin, marketing manager Divizia Adezivi Henkel Romania. Ceresit este in prezent cel mai bine vandut adeziv din Romania, cu o cota de piata de peste 45% in segmentul de adezivi pentru placari ceramice. Compania Henkel Romania a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de circa 590 milioane lei noi (aproximativ 160 milioane de euro), in crestere cu peste 25% fata de anul precedent si un profit operational de 115 milioane RON (peste 31 milioane de euro), in crestere cu peste 24% fata de anul 2007. Cu o istorie de 15 ani pe piata locala, Henkel Romania are in prezent peste 530 de angajati, doua centre de productie – Pantelimon si Campia Turzii, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 de marci, reprezentand mii de produse. Pentru informatii suplimentare, www.ceresit.ro |