Actualitatea interna
07 Mai 2009 10:11
|
Astazi, incepand cu ora 9:00, sala Ballroom a hotelului Crowne Plaza - Bucuresti gazduieste lucrarile Conferintei Internationale pentru Sisteme de Tamplarie si Fatade EURO-Fereastra 2009, editia a treia. Evenimentul este organizat de revista Fereastra, in colaborare cu IFT Rosenheim si are ca parteneri companiile Profine Romania, DualSoft si Veka Romania.
In prima parte, dupa inscrierea participantilor, Ovidiu-Victor Stefanescu, senior editor al revistei Fereastra, a prezentat situatia actuala si perspectivele pietei de tamplarie din Europa Centrala si de Est, subliniind principalele tendinte ale bransei de ferestre, in contextul economic actual, stabilite pe baza unui studiu elaborat recent de specialistii Interconnection Consulting Group - Austria. Totodata, conferentiarul a evidentiat si alte aspecte specifice acestui sector de activitate, analizand datele referitoare la importul de profile din PVC, aluminiu, feronerie si sticla, furnizate de Institutul National de Statistica (INS). Cei prezenti au avut la dispozitie si informatii cu privire la prognoza pe termen mediu in domeniul constructiilor, conceputa ca urmare a sintetizarii raspunsurilor a peste 1.500 de manageri ai firmelor specializate. Intre orele 9:30 si 11:00, reprezentantii IFT Rosenheim, Odette Moarcas si David Hepp, au sustinut seminariile intitulate "Eficienta energetica: Proiectare, calculatie si verificare din punct de vedere tehnic", "Noutati: Inovatii in constructia de ferestre si fatade cortina", respectiv "MARCAJUL CE: Implementare, oportunitati, perspective". Dupa o scurta pauza, cea de-a doua sesiune a conferintei EURO-Fereastra, programata intre orele 12:00 si 14:15, continua cu prezentarea altor subiecte de actualitate: modalitati de implementare a procesului de control al productiei in fabrica (Doina Mincu, director general al firmei 3M Security), optimizarea fluxului de fabricatie, gestiune si control al productiei de tamplarie (Werner Lindner, director de export in cadrul Urban GmbH & Co KG), cresterea profitabilitatii prin dinamizarea vanzarilor de tamplarie si fatade cortina (Dan Lixandru, Pro Consulting Group) si metode de eficientizare a activitatii de vanzari prin showroom-uri (Adrian Barbu, The Consultants Romania). In ultima parte a conferintei EURO-Fereastra, Mariana Agapie, expert in vanzari, acreditat WIFI - Austria, se refera la schimbarea atitudinii fata de clienti - o cerinta esentiala a noilor conditii de piata, evenimentul fiind incheiat cu discutiile interactive moderate de Ovidiu Stefanescu, despre aspectele practice si procedeele de diminuare a efectelor recesiunii din sectorul de ferestre. Cei prezenti dezbat principalele metode aplicate de conducerea celor mai importante firme din bransa autohtona de tamplarie, in comparatie cu solutiile identificate de companiile ce activeaza pe pietele internationale. Se analizeaza efectele recesiunii asupra companiilor din domeniu si influenta acestora asupra segmentelor de piata specifice. Prin focalizarea atentiei participantilor spre problematica sectorului de ferestre, se identifica diverse proceduri de elaborare a noilor strategii de afaceri, care contribuie la contracararea situatiilor negative determinate de criza economico-financiara. Pentru informatii suplimentare, www.eurofereastra.ro |