Gabbro estimeaza vanzari de 12 milioane de euro |
Actualitatea interna 07 Mai 2008 02:00 |
Gabbro, din Timisoara, prevede pentru primele sase luni din 2008 o cifra de afaceri in valoare de 5,4 milioane de euro (+24%, fata de perioada similara din 2007). "Piata sistemelor uscate de zidarie (ce cuprinde adezivi - avand o pondere de peste 50%, mortare, chituri, rosturi, gleturi, sape izolate si tencuieli) a inregistrat, in 2007, un volum de 1,3 miliarde tone si o valoare de 250 milioane de euro, urmand ca, pana in 2011, sa ajunga la 600 milioane de euro. Ritmul de crestere al pietei de adezivi este de 25% - 35% pe an.
Ca urmare a dezvoltarii sectorului de constructii, piata adezivilor se va situa, in 2008, la valoarea de 320 milioane de euro, compania noastra avand o cota de piata de 5%", a precizat Silviu Vasilescu, director de vanzari al societatii. Important producator de gleturi si adezivi pentru constructii, societatea estimeaza afaceri de 12 milioane de euro (+20%, comparativ cu veniturile in valoare de 10 milioane de euro, totalizate la sfarsitul anului trecut). Bugetul pentru anul curent este de 1,2 milioane de euro, fonduri ce vor fi investite, in special, pentru achizitia de utilaje si echipamente de productie. Cel mai bine vandut produs al companiei este gletul (cu o pondere de 40% din cifra de afaceri). Repartitia vanzarilor pe zonele tarii este de: 36,5% in zona de vest, 34,5% in sud, 19% in nord, respectiv 10% in est. *** Societate cu capital integral romanesc, infiintata in anul 1992, Gabbro comercializeaza, sub marca Ceradez, adezivi pentru gresie, faianta, piatra naturala si zidarie, gleturi pentru finisarea peretilor si mortar, prin intermediul unei retele proprii de vanzari. Totodata, firma a inclus produse noi pe segmentul «low-cost», respectiv gletul pe baza de ipsos si mortarele mecanizate. Pentru informatii suplimentare, www.ceradez.ro |