Actualitatea interna
06 Apr 2010 11:42
|
Activitatea din domeniul constructiilor si a sectoarelor conexe a avut de suferit serios in 2009, din cauza diminuarii pronuntate a investitiilor si, implicit, a reducerii numarului de comenzi. Pentru a se mentine pe piata specifica, companiile autohtone adopta diverse strategii care sa corespunda profilului activitatii. Astfel, in acest an, producatorii de materiale pentru constructii au in vedere lansarea de noi produse, efectuarea de livrari pe pietele externe, inaugurarea unor capacitati de productie etc., dar si extinderea prin achizitia unor companii cu probleme financiare.
In ceea ce priveste estimarile cifrelor de afaceri pentru acest an, viziunile difera de la o companie la alta, in functie de cat de mult sau de putin a fost afectata firma in 2009. Insa, spre deosebire de anul anterior, se observa o majorare a numarului de manageri autohtoni care mizeaza pe revenirea vanzarilor in partea a doua a anului in curs sau inceputul lui 2011. In functie de segmentul pe care activeaza, companiile au pregatit pentru acest an cateva masuri prin care urmaresc, in principal, focalizarea pe anumite produse sau tipuri de clienti pentru a impulsiona activitatea. Pentru mai multe informatii, click aici! |