Agenda Constructiilor
Miercuri, 08 Mai 2024
STIHL
Home - Stiri - Afaceri, Juridic, Finante & Impozite - PWC NextGen 2022: Noua generatie de antreprenori este mai implicata in afaceri
PWC NextGen 2022: Noua generatie de antreprenori este mai implicata in afaceri
Afaceri, Juridic, Finante & Impozite Publicat de Stelian DINCA 30 Mar 2022 11:35
Generatia actuala de antreprenori este mai putin dispusa sa renunte la controlul companiilor in favoarea mostenitorilor lor, pe fondul pandemiei, ingreunand astfel formarea acestora ca noi lideri, reiese din sondajul NextGen Survey 2022 realizat de PwC la nivel global.
Desi 43% dintre membrii noii generatii a afacerilor de familie (NextGen) spun ca sunt mai implicati in afaceri decat inainte de pandemie, doar 28% au aratat ca li se incredinteaza operatiuni interne importante pentru a le conduce, in scadere de la 48%, procentul inregistrat in editia din 2019 a sondajului. In acest context, 45% considera ca este dificil sa se afirme ca noi lideri sau membri ai consiliului de administratie.
”NextGen sunt mai implicati in afaceri, dar provocarea este de a crea incredere intre actuala si urmatoarea generatie, acesta fiind momentul pentru a concretiza planurile de succesiune si pentru a defini competentele de conducere necesare pentru a asigura cresterea in viitor. Provocarea pentru NextGen este sa demonstreze ca sunt pregatiti sa preia fraiele", a declarat George Ureche, Director si Liderul serviciilor pentru afaceri antreprenoriale, PwC Romania.
Totusi 61% dintre respondenti spun ca au un plan de succesiune, iar 39% dintre NextGen au fost implicati in dezvoltarea acestuia.
Domeniile in care NextGen declara ca se implica activ in prezent includ realizarea strategiei de crestere a afacerii (59%), asigurarea ca organizatia ofera produsele si serviciile potrivite (50%) si adoptarea de noi tehnologii (44%).
Sondajul releva si cateva diferente notabile intre generatii. Ambele generatii se concentreaza pe crestere, dar doar jumatate din generatia actuala considera ca afacerea lor are responsabilitatea de a lupta impotriva schimbarilor climatice si a consecintelor acestora, comparativ cu aproape trei sferturi dintre NextGen. Un procent la fel de ridicat de NextGen (76%) considera ca afacerea lor contribuie activ la comunitate, in comparatie cu putin peste jumatate (54%) din generatia actuala. Procente similare, 42% dintre NextGen si 38% din generatia actuala considera ca afacerea lor are capacitati digitale puternice, dar o treime dintre NextGen spun ca generatia actuala nu intelege pe deplin oportunitatile si riscurile pentru digital in cadrul afacerii lor.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
SISECAMALLBIMRAWLPLUGABONARE REVISTEhilti
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
siniat
Acvatot 2019
rigips
Ubitech
ness project
ERBASU CONSTRUCT
leviatan
theda mar
EDIT-Structural
MAKITA
concelex
noark
CDS
strabag nivel 1
quadratum
viarom
CONCEPT STRUCTURE

Parteneri

AHK 2022
HABITAT
top 500
INNOCONSTRUCT2024
FPSC_2019
top 500
ROGBC 2016
AICPS_30
ef-de-n
econet
top 500

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander