BOSCH: Campanie Skil in magazinele Dedeman |
Oportunitati & Comunicate 01 Mar 2012 18:53 |
Intre 1 martie – 31 mai 2012, Skil, unul din brandurile de scule electrice ale concernului Bosch, si lantul de magazine Dedeman lanseaza campania "Ai Skil, ai timp si pentru distractie". Scopul actiunii este de a comunica faptul ca sculele electrice Skil permit finalizarea mai rapida a unei lucrari. Campania nou lansata confera tuturor clientilor Dedeman, care achizitioneaza orice scula electrica Skil, dreptul de a participa la 3 trageri la sorti in cadrul carora pot castiga in total 3 scutere Peugeot, 15 biciclete Giant si 45 de blendere Bosch. Tragerile la sorti pentru desemnarea castigatorilor vor avea loc pe 11 aprilie, 11 mai si 11 iunie.
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail:
Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|