CESAROM: Magazinele de bricolaj vor castiga circa 40% dintre cumparatori |
Oportunitati & Comunicate 23 Sep 2010 11:48 |
Magazinele de tip Do-it-Yourself si cele specializate castiga treptat teren in preferintele romanilor in materie de achizitie de placi ceramice, in detrimentul locatiilor de tip chiosc, potrivit estimarilor Cesarom, singurul producator autohton de gresie si faianta cu distributie nationala si liderul pietei de profil.In acest moment, ponderea magazinelor de tip Do-it-Yourself in procesul de achizitie al placilor ceramice este de 35%, in timp ce magazinele specializate detin o cota de doar 10 procente, iar cele de tip chiosc atrag aproximativ 55% dintre cumparatori.
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail:
Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|