PDF, 6 pag A4
Pret: 18 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
|
Domeniul:
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Camelia Pantel
|
Data actualizare: 06 dec 2013 |
Sumar: click aici
Tendinte diferite pentru furnizorii de software, sigilanti si accesorii
Dupa traversarea a cinci ani de criza economica, segmentele de software, materiale de etansare (sigilanti) si accesorii pentru tamplarie sunt relativ dificil de evaluat, intrucat s-au inscris pe trenduri diferite, iar numarul relativ redus al companiilor specializate (cu vanzari relevante) le contureaza mai degraba o forma de oligopol, mai ales ca doar cateva firme pot avea o pozitie dominanta colectiva. De altfel, chiar si in perioada de maxima intensitate a activitatii, o apreciere exhaustiva a evolutiei vanzarilor consemnate la nivel national de furnizorii specializati era greu de efectuat. Se poate lua insa in considerare faptul ca, inaintea recesiunii, fiecare dintre aceste segmente specializate a evoluat intr-un mod similar cu piata de ferestre in ansamblul sau (+30% pe an), cel putin pana in 2008, moment dupa care au urmat fluctuatii evidente. Primul semnal de stabilizare s-a remarcat in 2011, iar in 2012 firmele din bransa de ferestre s-au orientat tot mai puternic pe export, ceea ce a impulsionat intrucatva si vanzarile companiilor din domeniile analizate. In cazul sectorului de software, totul depinde cu strictete de dimensiunea bugetelor pentru investitii alocate, in acest sens, de producatorii de tamplarie si/sau furnizorii de sisteme, mai ales ca programul operational, cofinantat din fonduri europene, ce permitea achizitia si instalarea unor aplicatii specifice nu s-a derulat in parametrii scontati, urmand sa se observe daca acest instrument financiar de stimulare a activitatii economice va fi validat in cadrul viitorului exercitiu financiar cu alocari multianuale (2014-2020). La accesorii si organe de asamblare ramane important gradul de informare specific utilizatorilor finali, precum si cel al fabricantilor de ferestre, care ar trebui sa constientizeze importanta utilizarii unor produse calitative fie pentru a asigura un montaj corespunzator, fie pentru a intregi ansamblurile de tamplarie. In ceea ce priveste materialele de etansare, „flexibilitatea” acestei piete, conferita, de fapt, de gama diversa de aplicatii specifice (mai ales ca produsele chimice respective nu se folosesc exclusiv in domeniul ferestrelor si fatadelor), a facut ca operatorii specializati sa se orienteze rapid si din timp spre alte categorii de beneficiari, mai solvabili si care prezinta un grad mai mic de risc in ceea ce priveste incidentele de plata.
|
Varianta demonstrativa: click aici! |
Descriere:
Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Fereastra la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse date statistice, analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Novocom Consult, Penosil, Pro Invest, Selena, Soudal, Temad Co, Klaes, Alumni, Dualsoft, Orbansoft, Allianz TC, Bendkopp, Ferotech, Ferovali, Giesse, Interplast Rom, Romtera Product, Moderna Glaf, Schonberger, Stromteh, Team Consult, Textor Industrial Project, Vexal, Wurth si altele. |
Informatii suplimentare: Urmatoarea analiza tematica a pietei de software si accesorii pentru tamplarie termoizolanta va fi disponibila in trimestrul al patrulea din 2014.
|
|