PDF, 18 pag A4
Pret: 18 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
|
Domeniul:
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra
|
Data actualizare: 29 aug 2013 |
Sumar: click aici
Tendinte diferite al fiecarui segment de piata in parte
Segmentul de piata specific fabricantilor si furnizorilor/distribuitorilor de usi de interior/exterior a inregistrat o dinamica relativ diferita comparativ cu alte sectoare ale pietei nationale de tamplarie termoizolanta, insa declinul relativ accentuat al constructiilor imobiliare a afectat livrarile specifice. Problemele macroeconomice, coroborate cu diversele tensiuni politico-sociale ce se prefigureaza in continuare, pericliteaza vanzarile de asemenea produse pe plan intern, astfel incat managerii companiilor specializate sunt obligati sa comercializeze o mare parte din ansambluri la export, intr-un mod asemanator producatorilor de ferestre din PVC, aluminiu sau lemn. La randul lor, fiind caracterizati printr-o mai mare flexibilitate la modificarile raportului dintre cerere si oferta pe plan intern, fabricantii si furnizorii de paneluri decorative si feronerie pentru usi s-au adaptat rapid in ceea ce priveste fluctuatia cererii, comparativ cu alte categorii de firme din domeniu. Astfel, prin intermediul unor planuri de afaceri bine conturate, managerii companiilor specializate au reusit sa suplineasca, prin diverse masuri, lipsa comenzilor pe plan intern. In schimb, Declinul permanent care se manifesta de cinci ani in domeniul local al constructiilor afecteaza inclusiv cererea pe toate segmentele produselor de inalta tehnologie, cum este, de exemplu, cel al sistemelor automate destinate actionarii usilor si portilor. Cu toate acestea, exista anumite semnale conform carora piata de profil are sanse destul de ridicate de redresare, odata cu finalizarea crizei economice.
|
Varianta demonstrativa: click aici! |
Descriere:
Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Fereastra la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Pentru sectorul usilor de interior/metalice sunt incluse date statistice, analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Adems, Alpa Prest, Aress Design, Art Land, Baal, Benati, Bradul Ezustfenyo, Eurobac Romania, Komfort Wood, Lemcor, Wooden Doors International, Porta Brand, Porta Elcon si Prolematex. In domeniul panelurilor si al accesoriilor pentru usi analiza cuprinde informatii exhaustive furnizate de: 4 Tech, Cobra Cehia, Door Panels, Dr. Hahn, Drupanel, Feroplast, Hilve, Ikonium Grande, MTC Al Sistem, Prima Panel, Shador Consult, Trionic si Vexal. In fine, evolutia pietei usilor de garaj/automate si a sistemelor de actionare automata este descrisa de managerii firmelor: Hormann Romania, MCA Grup, Rom Automatizare, Dorma, Aluterm Group, Geze, G-U Ferrom Com, BIT WinDoors, Somfy Romania, Alfa Cluj, Arcade, Diafan, Expert Door Solution, Handing En Gros, Swing Trade, Inkema, Jolly Impex, Kom Doors Tehnic, Vonrep, respectiv ai unor corporatii precum Kaba Group si Assa Abloy. |
Informatii suplimentare: Urmatoarea analiza tematica a pietei de usi de interior, paneluri, usi de garaj si usi automate va fi disponibila in trimestrul al treilea al anului 2014.
|
|