SALESFORCE: Majorare de 22% a rezultatelor si consolidarea pozitiei de lider CRM |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Ovidiu Stefanescu 05 Mai 2023 06:08 |
Salesforce, liderul global al sectorului de software pentru managementul relatiilor cu clientii - CRM, a anuntat pentru trimestrul al patrulea din anul fiscal 2023 incasari de 8,38 miliarde USD, in crestere cu 14%, respectiv 17% la rate constante ale cursului de schimb valutar. La nivelul intregului exercitiu financiar, rezultatele au totalizat 31,4 miliarde USD, fiind cu 18%, respectiv 22% mai mari fata de perioada de referinta. Marja operationala GAAP a fost de 3,3%, iar cea non-GAAP de 22,5%. Flux de numerar din operatiuni curente s-a plasat la 7,1 miliarde USD (+19%), iar obligatia actuala de performanta ramasa a cumulat 24,6 miliarde USD, in crestere cu 12%. Salesforce a returnat actionarilor 2,3 miliarde USD in al patrulea trimestru si 4 miliarde de dolari in exercitiul financiar 23, sub forma de rascumparari de actiuni. Pentru urmatorul an fiscal, prognozele actuale indica vanzari de 34,5 miliarde USD - 34,7 miliarde USD, ceea ce constituie o majorare de circa 10%. Comentand toate acestea, managementul grupului a afirmat ca performanta raportata este una dintre cele mai bune de pe segmentul companiilor de software de dimensiuni similare. Anul a fost incheiat cu cel mai mare flux de numerar din istoria societatii. Focalizarea pe executia bugetului si managementul avansat al operatiunilor curente au permis obtinerea performantelor mentionate anterior, asigurand pregatirea pentru viitorul an care va fi, la randul sau, axat pe transformare si crestere profitabila.
***
Grupul nord-american Salesforce domina piata globala de software CRM, platforma Customer 360 dovedindu-si importanta strategica si constituindu-se intr-o solutie relevanta pentru asigurarea cresterii si flexibilitatii utilizatorilor sai din intreaga lume. Compania are o experienta de peste doua decenii in domeniul managementului relatiilor cu clientii si ofera partenerilor sai avantaje nete rezultate din tehnologiile cloud, de comunicatii mobile, social media, Internet of Things, inteligenta artificiala, blockchain etc., pentru le facilita acestora o viziune atotcuprinzatoare asupra clientilor proprii.
|