FINAL DISTRIBUTION continua sa investeasca in productie |
Hale & Structuri metalice Publicat de Elena Icleanu 15 Mai 2013 14:14 |
Final Distribution - Prahova, producatorul sistemului de invelitori Novatik si importatorul exclusiv in Romania al tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala Gerard si al foliilor anticondens Delta, a inregistrat o crestere de circa 95% a cifrei de afaceri aferente primului trimestru al anului in curs, in comparatie cu intervalul similar din 2012. In ansamblu, pentru 2013, conducerea companiei estimeaza o majorare de 16% a vanzarilor fata de nivelul de 4,5 milioane de euro consemnat anul trecut, pe baza unei dinamici pozitive a ponderii livrarilor sistemelor de invelitori Novatik (tigla metalica si sisteme de jgheaburi si burlane), insa si datorita cresterii cererii pentru tigla Gerard si pentru foliile anticondens Delta. "In trimestrul intai am consemnat o crestere de 50% a vanzarilor de tigla Gerard, insa perspectivele pentru intregul an sunt dificil de previzionat. Estimam ca afacerile acestei divizii vor consemna o evolutie generala de 20% fata de anul anterior, in special datorita posibilitatii de a atrage noi segmente de piata prin diversificarea gamei de produse (implicit prin lansarea, in luna aprilie 2013, a profilului Gerard Diamant) si prin extinderea teritoriala in zonele cu notorietate relativ redusa", a declarat Dan Mircescu, director general al Final Distribution.
Pentru 2013 conducerea Final Distribution a planificat continuarea investitiilor in achizitia de echipamente de productie si in departamentul logistic, fondurile alocate urmand a insuma circa 350.000 de euro. "Avem deja in derulare un proiect ce consta in implementarea sistemelor performante de gestiune a stocurilor", a precizat Dan Mircescu.
Piata de invelitori, estimata la circa 130 milioane de euro
Reprezentantii Final Distribution estimeaza ca piata locala a invelitorilor s-a situat la circa 130 milioane de euro in 2012 (din care tiglele metalice reprezinta aproximativ 60%), aceasta inscriindu-se, in continuare, pe un trend descrescator. "Sectorul specializat a fost dominat de produse ieftine, situatie generata si de existenta unei concurente acerbe, determinate de supraproductie. Am remarcat, in ultima perioada, o crestere tot mai mare a vanzarilor prin intermediul retelelor de bricolaj, in detrimentul distribuitorilor mai mici. Estimez ca in aceasta perioada se pun bazele viitoarelor firme ce vor oferi servicii profesionale de calitate, precum si produse premium si exclusiviste", a mai afirmat Dan Mircescu. Potrivit reprezentantilor firmei, mediul rural a continuat sa reprezinte motorul pietei locale de invelitori, renovarile detinand o pondere semnificativa in acest sens. Pentru informatii suplimentare, www.finaldistribution.ro
|