INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
GEBERIT |
Adresa: Str Izvor nr. 80, Bucuresti, S5 |
Telefon: 021/330.30.80, 021/330.30.81 |
Fax: 021/330.31.61 |
E-mail: info.ro@geberit.com |
Web site: www.geberit.ro |
Domenii: Armaturi si obiecte sanitare |
Descriere activitate
Furnizor de solutii inovatoare pentru aplicatii sanitare. |
Prezentare companie/institutie
GEBERIT: Fiabilitatea si inovatia reprezinta avantaje importante
Compania Geberit, din Elvetia, este unul dintre cei mai importanti furnizori internationali specializati in promovarea de tehnologii sanitare, avand birouri de reprezentare in 40 de tari de pe intregul mapamond. Cifra de afaceri la nivel de grup a fost, in 2011, de 2,12 miliarde franci elvetieni (CHF), inregistrand o diminuare de 1,1% in raport cu exercitiul financiar precedent (pe fondul aprecierii monedei nationale in raport cu alte valute). Societatea este prezenta pe piata din Romania cu birou propriu din anul 2004, toate tehnologiile dezvoltate de concernul elvetian fiind disponibile pe plan local.
Catalin Mitroi (41 de ani)
Functia/Firma: director general, reprezentanta locala a Geberit International Sales;
Experienta profesionala: 10 ani in domeniul managementului industrial.
- Cum au evoluat vanzarile pe plan autohton in timpul crizei economice?
- Recesiunea a avut un efect negativ asupra companiei, asa cum s-a intamplat in cazul tuturor firmelor ce activeaza in domeniul constructiilor sau in sectoarele conexe. Daca in 2009 am consemnat o contractie semnificativa a afacerilor, se poate afirma ca, dupa acest moment, ne-am inscris intr-o tendinta de crestere continua. S-a reusit recuperarea pierderilor prin accesarea unor noi segmente de afaceri si implementarea unei strategii de crestere organica, sperand sa consolidam si in viitor acest trend ascendent. Pentru 2012, ne propunem o sporire de 20% a vanzarilor, elementele principale care asigura aceasta evolutie fiind reprezentate de fiabilitatea produselor promovate si de inovatia continua.
- Care sisteme au o cota mai mare in cifra de afaceri? - Desi pretul pentru modelele premium este dictat de calitatea si designul acestora, se poate afirma ca sortimentele respective au ponderea cea mai mare in cifra de afaceri a companiei. O cota importanta este detinuta inclusiv de sistemele economice, cele doua extreme cristalizandu-se in multe domenii economice drept castigatoare. Analiza in functie de tipul de distributie arata ca rezultatele activitatii aferente livrarilor pentru proiecte urmeaza trendul economiei nationale. Pe acest segment, detinem suprematia in ceea ce priveste solutiile de evacuare a apelor pluviale de pe acoperisurile de mari dimensiuni si in sectorul rezervoarelor ingropate de toaleta.
- Descrieti principalele lucrari la care livrati produse in acest moment. - Cel mai semnificativ proiect este, in mod evident, complexul Sky City, din nordul Capitalei, pentru care furnizam atat rezervoarele ingropate si sistemele de actionare cu infrarosu pentru pisoare, cat si canalizarea menajera si pluviala. De asemenea, avem colaborari punctuale in proiectele de constructie a mai multor hipermarketuri, aflate in proprietatea Carrefour si Cora, precum si a unor unitati industriale cum ar fi Bosch - Blaj. Principalele avantaje competitive pe care le detinem pe piata de profil sunt reprezentate de ritmul sustinut de inovare, nu doar in sensul tehnologic, ci si in cel conceptual, precum si de gradul mare de siguranta a sistemelor.
- Ce perspective de dezvoltare pe termen scurt identificati in acest moment? - In ceea ce priveste sectorul rezidential, prognozele sunt mai degraba pesimiste, luand in calcul inclusiv scaderea numarului de autorizatii de construire. Se observa o anumita revigorare a lucrarilor la proiectele comerciale, precum si o usoara revenire a pietei cladirilor de birouri. De asemenea, asistam la o extindere a facilitatilor industriale. Piata din Romania ramane in continuare una interesanta pentru Geberit si avem convingerea ca acest atribut va fi tot mai vizibil in intervalul urmator, chiar si in conditiile in care segmentul imobilelor cu destinatia de locuinte se polarizeaza in jurul aplicatiilor din categoriile low-end si premium. (articol aparut in Agenda Constructiilor, editia septembrie 2012 )
|