CERTION: Investitii de 45 milioane de euro in zona Olimp-Neptun, in urmatorii 4 ani |
Info-Santiere Publicat de AG&F 06 Sep 2021 11:30 |
Olimp-Neptun a inceput procesul de transformare al nucleului unui „litoral smart” care utilizeaza in mod inteligent potentialul de la Marea Neagra. Cu investitii totale de peste 45 milioane de euro pentru urmatorii 4 ani, compania CERTION va juca un rol major prin viziunea celor 4 proiecte rezidentiale in conturarea si revitalizarea zonei Olimp-Neptun ce vor permite valorificarea experientei litoralului pe intregul an.
„Credem ca de aici, de la Olimp-Neptun se poate schimba intreaga paradigma a modului in care experimentam litoralul. Nu trebuie sa ne limitam la cele cateva luni de sezon, pentru ca zona este atractiva intregul an. Pregatim inca din aceasta faza infrastructura necesara pentru schimbarile care vor urma: parteneriate cu branduri puternice din HORECA, cu operatori de retail (fashion, accesorii etc), operatori de servicii de wellbeing si SPA. Toate aceste parteneriate vor completa ansamblul de facilitati atat pentru cei interesati de o vacanta pe termen scurt cat si pentru cei care isi doresc sa devina rezidenti sau sa realizeze o investitie cu valoare adaugata”, spune Bogdan Caruntu, Director de Creatie CERTION.
Studiul realizat de CERTION, cu sprijinul Mia Marketing, arata ca majoritatea (78%) celor care se gandesc la achizitia unei case de vacanta prefera ca aceasta sa fie pe litoralul romanesc. Intentia de achizitie a crescut la 51 % in timpul pandemiei, iar printre motivele de selectie a unei astfel de achizitii sunt accesul rapid (40%), initimitatea pentru familie (49%), disponibilitatea oricand (49%) si faptul ca o parte din statiuni se afla in curs de modernizare (37%). In lista acestora, Olimp este creditat cu faptul ca este aerist si are zone verzi, peste 70% dintre cei intervievati remarcand potentialul de modernizare.
„Exista in mod clar o fereastra de oportunitate pentru dezvoltarea zonei Olimp. Olimp de 4 sezoane este in linie cu tendinta evidentiata de preferintele publicului. Marea poate fi o alternativa de petrecere a timpului liber oricand, iar faptul ca peste o treime dintre clienti vad utilitatea celei de a doua case ca pe o oaza de retragere si relaxare (31%) confirma ideea de sezon perpetuu. Toate proiectele CERTION au fost gandite nu doar pentru vacanta, ci chiar pentru sederi prelungite. Viziunea echipei CERTION este confirmata si de cererea in crestere pentru spatii si servicii premium”, a precizat Catalin Scripcaru, President & CEO CERTION.
Estimarile CERTION arata ca pentru Olimp, cresterea ar putea fi de aproximativ 20% pe an, gradual, pe masura ce apar facilitati noi in zona, in linie cu proiecte similare din alte tari cu experienta in valorificarea all seasons a litoralului.
Cele 4 proiecte CERTION sunt Vogh Olimp aflat in constructie, Galileo care se pregateste de startul constructiei, iar Lago Neptun si Pharos Olimp urmeaza a fi lansate in perioada urmatoare.
|