Agenda Constructiilor
Miercuri, 03 Iulie 2024
RAWLPLUG
Home - Stiri - Info-Santiere - CONCESIUNE de lucrari de 124 milioane euro, parcare subterana Piata Dorobanti
CONCESIUNE de lucrari de 124 milioane euro, parcare subterana Piata Dorobanti
Info-Santiere Publicat de AG&F 24 Mai 2019 06:00
Autoritatea contractanta reprezentata de Municipiul Bucuresti (Primaria Municipiului Bucuresti) a anuntat recent in cadrul SEAP ca are in vedere realizarea obiectivului de investitii „Parcaj subteran Piata Dorobanti”, prin incheierea unui contract de concesiune de lucrari cu un investitor privat care sa asigure proiectarea, finantarea, constructia si exploatarea parcarii subterane, conform Legii nr.100/2016 privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii si ale HG nr. 867/2016  - norme metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de concesiune de lucrari si concesiune de servicii din Legea nr.100/2016.
Potrivit anuntului, parcarea subterana, cu o valoare totala estimata a lucrarilor de 582.280.268 lei (suma asigurata in totalitate de concesionar), va avea un numar de minimum 283 de locuri, plasate pe doua niveluri subterane. Contractul de concesiune de lucrari este contractul prin intermediul caruia contractantul, in calitate de concesionar, primeste dreptul de a exploata rezultatul lucrarilor executate, preluand astfel si cea mai mare parte din riscurile aferente realizarii si exploatarii lucrarilor respective. Concesionarul va avea dreptul de a incasa veniturile rezultate din activitatea de parcare subterana, precum si din posibilele activitati suplimentare desfasurate in incinta parcarii (publicitate, activitati comerciale, servicii etc.), cu conditia indeplinirii cerintelor legale privind desfasurarea acestor activitati.
Oficialii Primariei Capitalei mai atrag atentia asupra faptului ca, pe parcursul derularii contractului de concesiune de lucrari pentru realizarea proiectului „Parcaj subteran Piata Dorobanti”, Municipiul Bucuresti nu va contribui financiar la realizarea proiectului. In schimb, concendentul (municipalitatea din Bucuresti) va primi o redeventa care poate fi stabilita la valoarea cea mai mare dintre: valoarea rezultata din aplicarea procentului de 1,5% asupra veniturilor de orice natura incasata din exploatarea parcajului si valoarea plafonului minim al redeventei stabilite la 116.250 lei, actualizata anual, conform metodologiei prezentate in cadrul documentatiei de atribuire.
Durata maxima a contractului este de 588 de luni (maximum 24 de luni pentru proiectare si executie, respectiv cel mult 564 de luni pentru operarea investitiei). Durata contractului (care dupa depasirea celor maximum 588 de luni nu se reinnoieste) va fi stabilita conform ofertei declarate castigatoare.
Ca procedura de atribuire, edilii Capitalei au ales dialogul competitiv cu ofertantii, iar termenul-limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare s-a stabilit la 24 iunie 2019, ora 12.00.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari cu 14 zile inainte de termenul-limita stabilit in anuntul de concesionare pentru depunerea candidaturilor/ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a candidaturilor/ofertelor este de 24 de zile.
Totodata, procedura de dialog competitiv se va derula in trei etape, in conformitate cu prevederile legale. Astfel, etapa I va presupune depunerea solicitarilor de participare si selectarea candidatilor, prin aplicarea criteriilor de calificare si de selectie prevazute in documentatia de atribuire. Etapa a II-a consta in dialogul propriu-zis cu candidatii selectati, in vederea identificarii solutiei/solutiilor apte sa raspunda necesitatilor entitatii contractante pe baza careia/carora se vor depune ofertele finale. Etapa a III-a va permite depunerea ofertelor finale de catre candidatii ramasi in urma etapei de dialog si evaluarea acestora, prin aplicarea criteriilor de atribuire. In vederea selectarii candidatilor, in cadrul etapei I, operatorii economici vor depune documentele de calificare si selectie pentru demonstrarea situatiei personale, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, a situatiei economice si financiare, a capacitatii tehnice si profesionale. Operatorii economici care depun aceste documente vor dobandi calitatea de candidat in cadrul procedurii de atribuire, in vederea obtinerii invitatiei de participare la urmatoarea etapa, aceea a dialogului competitiv propriu-zis. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
SISECAMhiltiABONARE REVISTEALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 182 (Mai 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
CDS
ERBASU CONSTRUCT
quadratum
theda mar
noark
leviatan
strabag nivel 1
Ubitech
siniat
konsent
rigips
BogArt
Acvatot 2019
concelex
Arduro
ness project
MAKITA
EDIT-Structural
CONCEPT STRUCTURE
viarom

Parteneri

HABITAT
AHK 2022
top 500
FPSC_2019
AICPS_30
top 500
econet
ef-de-n
top 500
ROGBC 2016

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander