Agenda Constructiilor
Marti, 22 Iulie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Info-Santiere - PRAHOVA: Dirigentie de santier, SSM si supervizare pentru proiecte de 4,3 mld. lei
PRAHOVA: Dirigentie de santier, SSM si supervizare pentru proiecte de 4,3 mld. lei
Info-Santiere Publicat de Elena Icleanu 15 Dec 2023 12:26
Consiliul Judetean (CJ) Prahova organizeaza licitatie pentru atribuirea unui acord-cadru pe o durata de 36 de luni, avand ca obiect "Servicii de dirigentie de santier, SSM si supervizare pentru investitiile derulate la nivelul Judetului Prahova". Sunt prevazute lucrari de reabilitare termica a cladirilor, reparatii curente/ capitale, modernizari si constructii de cladiri noi, precum si lucrari de infrastructura rutiera si edilitara cu o valoare totala de aproximativ 4,32 miliarde lei.
"Autoritatea contractanta va atribui unul sau mai multe contracte subsecvente anual, rezervandu-si dreptul de a modifica numarul contractelor subsecvente in functie de bugetul alocat/ necesitatea punctuala care apare. De asemenea, contractele subsecvente se vor incheia pentru fiecare obiectiv de investitie in parte, existand posibilitatea ca acestea sa se deruleze simultan, in functie de investitiile ce urmeaza a fi realizate la nivelul UAT judetul Prahova", se precizeaza in Caietul de sarcini.
Potrivit anuntului de participare la licitatie, valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 12.000 lei (fara TVA), iar a celui mai mare, de 128,34 milioane de lei (fara TVA).
Etapa de depunere a ofertelor de participare la licitatie s-a incheiat, fiind depuse doua oferte, care se afla in evaluare financiara si tehnica, faza programata a se incheia pe 5 martie 2024. Va urma, apoi, deliberarea si atribuirea contractului.
Cele doua oferte au fost depuse de asocierea Secunet Project (lider) - Ghallard sys, respectiv de asocierea Venturo Investment (lider) - AE Dozoring.
Contractul va fi atribuit pe criteriul celui mai bun raport calitate-pret, componenta financiara avand o pondere de 30% in punctajul total, iar cea tehnica de 70%, astfel: experienta specialistilor (40%), abordarea propusa pentru implementarea contractului (10%), resursele umane si materiale (10%), atributiile membrilor echipei implicate in implementarea activitatilor contractului, precum si alocarea si interactiunea sarcinilor si responsabilitatilor dintre ei (5%) si gradul de adecvare a planului de lucru propus - incadrarea in timp, succesiunea si durata activitatilor propuse (5%).
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
BIMTotalEnergieshiltiALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
IUNIE-IULIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 191 (Iunie-Iulie 2025)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
MAKITA
EURO BUILD
Arduro
TECNIC
BogArt
SIGM
AED
SSAB
CDS
Ubitech
noark
MCA
quadratum
Eco Garden Construct
leviatan
strabag nivel 1
theda mar
Daikin
ELECTROGRUP
GEWISS
KADRA
ERBASU CONSTRUCT
CONCEPT STRUCTURE
EDIT-Structural
concelex
Acvatot 2019

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor