Agenda Constructiilor
Luni, 22 Iulie 2024
RAWLPLUG
Home - Stiri - Info-Santiere - Proiecte in executie ale CNADNR
Proiecte in executie ale CNADNR
Info-Santiere 10 Sep 2008 15:12
Pentru proiectul autostrazii Bucuresti - Brasov sunt luate in analiza 12 oferte, castigatorul urmand sa fie desemnat in luna septembrie 2008. Recent, in localitatile Rasnov si Cristian (judetul Brasov) s-au lansat procedurile de expropriere a loturilor ce vor fi ocupate de tronsonul Brasov-Comarnic. Valoarea proiectului, care vizeaza construirea unei artere cu o lungime de 58 km, se va situa, conform oficialilor CNADNR, la 995 milioane de euro. Tronsonul Comarnic-Brasov va fi impartit in doua sectoare, Comarnic-Predeal (36,2 km) si Predeal-Brasov (21,8 km), iar durata de proiectare si executie va fi de 4 ani.

Licitatie pentru garduri de protectie

Ca urmare a deteriorarii gardului de protectie si a stalpilor de pe Autostrada Bucuresti – Cernavoda, CNADNR a decis incheierea unui contract care prevede achizitia de stalpi si garduri de protectie, precum si montarea, repararea si inlocuirea acestora. Proiectul va fi acordat printr-o licitatie deschisa, iar finantarea, in valoare de 16,7 milioane de lei, va fi asigurata de la bugetul de stat, ulterior putand sa fie rectificata. Lucrarile se vor desfasura pe o perioada de un an. La licitatie pot participa numai firmele care indeplinesc anumite conditii, cum ar fi: cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de minimum 1,87 milioane de lei, o lista a principalelor lucrari executate in ultimii ani s.a. Criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut.

Autostrada Arad - Timisoara va necesita 270 milioane de euro

Proiectul autostrazii Arad- Timisoara include constructia a 32 km de drum, 24 de poduri si pasaje, un nod rutier si doua spatii de servicii. In vederea atribuirii contractului de executie a lucrarilor aferente s-au precalificat sapte companii si asocieri: Strabag (Austria), Mota Engil (Portugalia), JV Condote/CMC di Ravenna (Italia), JV Aktor/Pantechniki (Grecia), Colas (Franta), JV FCC/Astaldi (Spania-Italia), JV Impreglio/Itinera (Italia). Pentru evaluarea companiilor in vederea precalificarii s-a luat in considerare experienta anterioara, criteriul de adjudecare fiind acela al pretului cel mai scazut. Semnarea contractului va avea loc spre sfarsitul lunii septembrie a.c. Durata de realizare a lucrarilor de autostrada va fi de 24 de luni, cu o perioada de garantie de doi ani. Implementarea proiectului va necesita costuri totale de circa 270 milioane de euro, dintre care 200 milioane de euro vor proveni dintr-un imprumut de la Banca Europeana de Investitii, iar 70 milioane de euro vor reprezenta cofinantarea Guvernului Romaniei.

Autostrada Bucuresti – Brasov - tronsonul Comarnic – Brasov

Recent, s-a finalizat etapa de precalificare din cadrul procedurii de dialog competitiv pentru atribuirea contractului de concesiune de lucrari si servicii pentru proiectarea, finantarea, construirea, operarea si intretinerea Autostrazii Bucuresti – Brasov, tronsonul Comarnic – Brasov. In urma evaluarii realizate in baza principiilor ce guverneaza legea achizitiilor publice, a conditiilor si criteriilor stabilite prin documentatia de preselectie, comisia a hotarat ca pentru etapa a doua sa fie selectati patru candidati: Consortiul Astrada Concessions – Strabag – Egis – Eurovia Housing & Construction; CAP Consortium Autostrada Prahova (Colas SA, Bouygues Travaux Publics SA, DTP – Terrassement SA, Meridian Infrastructure Finance SRL & Intertoll Europe ZRT); Consortiul Vinci Concessions – Aktor Concessions – Vinci Construction Grands Projets – Aktor; Consortiul Autostrada A3 Comarnic – Brasov Consonoi Bilfinger Berger Porr. Ofertarea finala este prevazuta sa aiba loc in luna octombrie 2008. Valoarea acestui proiect este preconizata a fi cuprinsa intre unu si doua miliarde de euro.

6,4 milioane de euro pentru sosele de centura

CNADNR va organiza o licitatie in vederea achizitiei de servicii de asistenta tehnica pentru studiul de fezabilitate, proiectul tehnic, detaliile de executie si documentatia de atribuire pentru variantele de ocolire din Bucuresti si 11 judete: Ilfov, Calarasi, Constanta, Dambovita, Cluj, lasi, Suceava, Gorj, Giurgiu, Vrancea si Dolj. Termenul-limita pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru inceputul lunii septembrie a.c. Valoarea estimativa a contractului este de 6,47 milioane de euro, finantarea urmand sa fie asigurata de Uniunea Europeana.

Autostrada Sibiu – Pitesti va avea o lungime de 115 km

Studiul de fezabilitate pentru tronsonul Pitesti-Sibiu va fi receptionat in luna octombrie a.c., urmand ca, ulterior, sa fie aprobati indicatorii economici. Tronsonul de autostrada care va strabate judetul Sibiu va fi inclus in Axa Prioritara 7 TEN -T (coridorul IV pan-european de transport, Patras - Atena - Sofia - Bucuresti - Budapesta). Pe teritoriul Romaniei, traseul este Nadlac - Deva - Orastie - Sibiu - Pitesti - Constanta. Acest coridor de transport include 16 tronsoane de autostrada si centuri ocolitoare. Constructia tronsonului este estimata ca va incepe in 2010, odata cu definitivarea lucrarilor la centura ocolitoare a municipiului Sibiu, termenul de finalizare fiind stabilit pentru anul 2012. Autostrada va porni din localitatea Vestem, unde este prevazuta realizarea unui nod rutier. De altfel, in acest nod s-ar descarca si traficul rutier de pe preconizatul drum expres (drum national cu patru benzi) Sibiu - Fagaras-Brasov. Traseul autostrazii va intra apoi pe Valea Oltului (pana in comuna Racovita), avand sa continue pe Valea Baiasului. Mai departe, traseul se va desfasura in proximitatea localitatilor Baiasu, Poiana, iar in zona localitatii Valeni, traseul va intra pe Valea Topologului, de unde se va indrepta spre Curtea de Arges. «Punctul terminus» al arterei Sibiu-Pitesti va fi situat la intersectia cu autostrada de centura a municipiului Pitesti. Autostrada Sibiu-Pitesti va avea doua benzi pe sens si este proiectata pentru o viteza medie de 100-120 km/h. Nodurile propuse sunt: Vestem, Cornetu, Valeni, Curtea de Arges si Bascov. Ramura cea mai importanta a coridorului IV de transport pan-european este Nadlac-Arad-Timisoara-Lugoj-Deva-Orastie-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta. Exista si un tronson din coridorul IV pan european, pe traseul Lugoj-Drobeta-Turnu Severin-Craiova-Calafat. Fondurile pentru realizarea acestui obiectiv nu pot fi inca estimate (intrucat exista 10 contracte, unele nelicitate), dar vor proveni de la Uniunea Europeana, prin ISPA, banci de investitii, grant-uri si bugetul de stat.

Investitii de 11 milioane de euro pentru modernizarea DN 67

CNADNR intentioneaza sa modernizeze 18 kilometri din DN 67 Ramnicu Valcea - Targu Jiu, valoarea estimativa a contractului fiind de 39,5 milioane de lei (circa 11 milioane de euro). Lucrarile se vor desfasura intre km 63+262 si km 81+620, pe o perioada de 18 luni de la data atribuirii contractului. Finantarea va fi asigurata prin fonduri atrase de la Banca Europeana de Investitii si de la bugetul de stat.

Reabilitare a DN 18 Baia Mare-Iacobeni

In luna aprilie anul curent, CNADNR a semnat cu Egnatia Odos SA (din Grecia) un contract in valoare de peste 7 milioane de euro pentru supervizarea lucrarii Reabilitare DN 18 Baia Mare-Sighetul Marmatiei-Borsa-Iacobeni. Finantarea urmeaza sa fie asigurata de catre BEI si Guvernul Romaniei, prin bugetul de stat. Contractul prevede reabilitarea DN 18, pe o lungime de aproximativ 209 km, impartita in trei sectoare, astfel: Baia Mare – Sighetul Marmatiei, Sighetul Marmatiei – Moisei, Moisei – Iacobeni. Semnarea contractului de executie tip «Proiectare si Constructie» (Design & Build) a lucrarilor de reabilitare mentionate este prevazuta pentru luna ianuarie 2009. Durata de realizare a obiectivului va fi de 18 luni de la semnarea ordinului de incepere a lucrarilor. DN 18 Baia Mare - Sighetul Marmatiei – Borsa - Iacobeni face legatura intre zona de nord-vest si cea de nord-est a tarii, prin racordarea la viitorul Drum Expres Petea - Baia Mare si prin deschiderea catre Autostrada Transilvania prin Drumul Nordului. Pentru informatii suplimentare, www.andnet.ro
 
ABONARE REVISTEALLBIMhiltiSISECAM
ROCKWOOL 196
Editia
IUNIE/IULIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 183 (Iunie/Iulie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
MAKITA
SSAB
theda mar
konsent
quadratum
strabag nivel 1
EDIT-Structural
CONCEPT STRUCTURE
rigips
siniat
ERBASU CONSTRUCT
viarom
leviatan
Ubitech
BogArt
noark
SIGM
ness project
Arduro
Acvatot 2019
CDS
concelex

Parteneri

top 500
HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
top 500
top 500
ROGBC 2016
ef-de-n
AICPS_30
econet

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander