BOG’ART, Concelex, UTI si TIAB vor finaliza Penetratia Prelungirea Ghencea |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 08 Mai 2024 15:56 |
Primaria Municipiului Bucuresti (PMB) a atribuit asocierii Bog’Art - Concelex contractul pentru finalizarea lucrarilor la Penetratia Prelungirea Ghencea - Domnesti si Supralargirea Bulevardului Ghencea, intre str. Brasov si Terminal Tramvai 41. Din asociere mai fac parte, ca subcontractanti si terti sustinatori, companiile UTI Construction And Facility Management, TIAB, Urban Profile Grele, 3TI Progetti Italia - Ingegneria Integrata SPA, Protelco, Eurocerad International, We Project Engineering, Steerforth Consult, Altimate, Muzeul National de Istorie a Romaniei, Vertatel International, Schindler Romania, Swietelsky Construct si Alpenside. Valoarea estimata a contractului, in momentul lansarii licitatiei, era de 336,45 milioane de lei, durata de implementare a lucrarilor prevazute fiind stabilita la 28 de luni.
"Achizitia vizeaza serviciile de proiectare si executie, atat pentru finalizarea lucrarilor executate partial, cat si pentru demararea lucrarilor la celelalte etape ale proiectului, inclusiv linia de tramvai si parcarea de tip park & ride. In ceea ce priveste tronsonul aflat in executie, lucrarile se apropie de final, iar la inceputul acestei veri se va circula pe patru benzi pe Bd. Ghencea, intre str. Brasov si terminalul tramvaiului 41", a transmis Nicusor Dan, primarul Capitalei.
PMB a decis, in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini, impartirea proiectului in mai multe tronsoane de lucrari:
Proiectul prevede, astfel, largirea la 4 benzi a Bd. Prelungirea Ghencea, intre Strada Brasov si Centura Bucuresti, amenajarea unei piste de biciclete si a trotuarelor, realizarea unei cai duble de tramvai, modernizarea sistemului de iluminat si a retelei de apa si canalizare, largirea la 4 benzi si pastrarea liniei de tramvai existente pe Bd. Ghencea, pana la capatul liniei 41.
De asemenea, proiectul include si constructia unui nod intermodal cu parcare supraetajata, la capatul Bd. Prelungirea Ghencea, in zona nodului rutier Domnesti, care va include o legatura pietonala intre peronul de cale ferata si Nodul intermodal, capatul liniei de tramvai, o parcare supraterana si un terminal RATB ce se va realiza in zona cuprinsa intre Prelungirea Ghencea, Cimitir si calea ferata situata de-a lungul Liniei de Centura. Parcarea de tip "park and ride" (P+2E) propusa in nodul intermodal de la Pasajul Domnesti este destinata in special masinilor care vin din zona limitrofa, oamenii avand ulterior o legatura directa cu transportul public care va sosi la intervale scurte de timp. Cladirea va avea o suprafata desfasurata totala de circa 20.000 mp si o capacitate de circa 500 de locuri. Proiectantul noului nod intermodal si al parcarii de tip "park and ride" este Compania Municipala Dezvoltare Durabila Bucuresti SA.
|