LICITATIE de 9 mil. euro, supervizare executie A8, Sectiunea II, lot 1D Joseni-Ditrau |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 20 Ian 2025 14:13 |
Compania Nationala de Investitii Rutiere (CNIR) a publicat in SEAP contractul pentru atribuirea serviciilor de supervizare a lucrarilor de proiectare si executie pentru lotul 1D Joseni-Ditrau (14,4 km), de pe sectiunea montana a Autostrazii Unirii (A8).Contractul are o valoare estimata cuprinsa intre 37 si 44 milioane de lei (fara TVA), iar finantarea este asigurata din fonduri europene, prin Programul Transport 2021-2027. Durata de implementare a acestuia este de 98 de luni, din care 10 luni pentru supervizarea etapei de proiectare, 24 de luni pentru cea de executie, respectiv 60 de luni pentru perioada de garantie a contractului de lucrari).
Termenul pana la care pot fi depuse ofertele este stabilit la data de 24 februarie 2025.
Lotul 1 D Joseni-Ditrau face parte din sectiunea de munte a Autostrazii Unirii (Sarateni - Pipirig 116 km), se desfasoara in judetul Harghita si are o lungime de 14,4 km. Durata de realizare este de 34 de luni din care 10 pentru proiectare si 24 de luni pentru executie, contractul avand o valoare estimata la un miliard de lei (fara TVA). Pe traseu sunt prevazute 21 de pasaje/ viaducte si un nod rutier, la Joseni. De asemenea, pe acest lot va fi amenajat cate un spatiu de servicii (stanga/ dreapta) tip S1, care include zona comerciala, benzinarii, 12 spatii de incarcare pentru masini electrice si toalete. Pentru a se asigura functionalitatea independenta a acestui lot, contractul prevede si realizarea unei descarcari provizorii in zona de conexiune cu urmatorul lot (2A Ditrau - Grinties).
CNIR a lansat licitatia pentru proiectarea si executia lotului 1D Joseni - Ditrau in octombrie 2024, iar in 18 decembrie 2024 au fost depuse cinci oferte de la constructori, procedura fiind in etapa de evaluare a ofertelor, etapa ce are termenul-limita la data de 25 mai 2025.
Cele 5 oferte de participare au fost depuse de:
1. Nurol Insaat ve Ticaret (Turcia), cu subcontractantii Green Collective, Muzeul Judetean Satu Mare, Egis Romania, Pirotehnic OSB si Vertatel International;
2. Geiger Transilvania, cu subcontractantii Hamerlemn 2004, Patrik Silva, Proiect-Construct Regiunea Transilvania, Combridge, Telecomunicatii CFR SA, Danavi, Geostud, Bog'art, Orizont Electric, Rioliv SA, Constructii Feroviare Mures SA, Societate Civila de Avocati Teaha & Fuzesi, Muzeul Judetean Mures, Cornel & Cornel Topoexim, Electric Light Expert si Search Corporation;
3. Asocierea Danlin XXL (lider) - Groma Hold-Intertranscom Impex, avand ca terti si subcontractanti companiile Damiena, Mithras Build si Consitrans si ca subcontractori Complexul Muzeal National Neamt si companiile Vertatel International, Eckon Cei, Terra Silva, Build Instal Electric, Alcro Trade, Danavi, Roads Design, Groma Hold Ltd., Intertranscom Impex si Via Design;
4. Asocierea MIS Grup (lider) - Ad Astra IPP - Automagistral-Pivden LLC, cu subcontractantii Sixense Solutions, Eckon Cei, Green Collective, Elektra Invest, Geostud, Terra Silva, Ria Design Consulting, Aqua Serv, Complex Muzeal Bistrita-Nasaud, Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial, Pirotehnic OSB, Baxcom si SBR Soletanche Bachy Fundatii;
5. Asocierea SA&PE Construct (lider) - Spedition UMB - Tehnostrade, cu subcontractantii SA & PE Construct, Muzeul Olteniei Craiova si Pirotehnic OSB.
Sectiunea II - mediana, Miercurea Nirajului - Leghin, cea mai dificila de pe intreaga autostrada A8 deoarece traverseaza muntii, a fost impartita in 6 sectoare:
Sectiunea II face parte din Autostrada Targu Mures - Targu Neamt, al carei studiu de fezabilitate a fost actualizat de Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial SA (denumita anterior Acciona lngenieria SA). Din echipa de proiectare mai fac parte companiile F&R Worldwide (stiudiile geotehnice), Geo Proiect Consulting (studii topografice detaliate), EPC - Consultanta de Mediu (documentatia privind evaluarea impactului asupra mediului), Institutul de Arheologie "Vasile Parvan" al Academiei Romane (cercetari si investigatii arheologice), Integrated Road Solutions (proiectare infrastructura de transport rutier), Topovia 2002 (identificare proprietari si expropieri) si Protelco SA (suport si completare studii topografic, inclusiv aerofotogrametrie pentru stereorestitutie).
|