LICITATIE pentru livrari de betoane si agregate de 18 milioane euro, in Capitala |
Infrastructura Publicat de AG&F 09 Oct 2019 06:00 |
Dupa reorganizarea celor 19 companii municipale, votarea bugetului si legalizarea infiintarii acestora (proiectele respective fiind recent si succesiv adoptate de Consiliul General al Municipiului Bucuresti – CGMB), edilii locali au initiat, la data de 8 octombrie 2019, inca o licitatie, sub forma unui acord-cadru de furnizare a betonului gata de turnare, betoanelor rutiere si agregatelor stabilizate cu ciment, in vederea implementarii ulterioare a unor proiecte specifice.
Astfel, Compania Municipala Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti SA (una dintre cele mai importante din cadrul PMB) achizitioneaza mari cantitati de beton gata de turnare, betoane rutiere si agregate stabilizate cu ciment, cu o valoare estimata la 84.040.000 de lei, data-limita de depunere a ofertelor fiind stabilita pentru 11 noiembrie 2019, ora 15:00, iar finantarea este asigurata din fonduri publice. Obiectul acordului-cadru consta in achizitia etapizata si esalonata de la locatiile furnizorului in locatia indicata de catre beneficiar a betonului gata de turnare, betoanelor rutiere si agregatelor stabilizate cu ciment. In urma licitatiei, organizatorul va incheia un acord-cadru cu o valabilitate de 24 de luni. Mai precis, se vor atribui mai multe contracte subsecvente, iar valoarea minima si maxima estimata a acordului-cadru pentru fiecare lot in parte, precum si cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente la care ofertantii se vor raporta pentru intocmirea propunerii financiare sunt precizate in caietele de sarcini aferente fiecarui lot in parte. Criteriul de atribuire ce va fi luat in considerare de autoritatea contractanta este reprezentat de pretul cel mai scazut al ofertei. Mai trebuie precizat si faptul ca ofertele vor fi evaluate in cadrul sistemului SEAP. Astfel, autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica ofertantii care au depus oferte admisibile. Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan tuturor ofertantilor respectivi si va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem, la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea „notificari de sistem”. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, pe durata unei zile lucratoare. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv (de ofertare) la licitatia electronica va fi pretul total ofertat al fiecarui lot (exprimat in lei, fara TVA). Autoritatea contractanta nu va incepe licitatia electronica mai devreme de doua zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiilor. Dupa incheierea rundei de licitatie, operatorii economici aflati pe primele trei locuri in SICAP vor transmite autoritatii contractante formularul de oferta si anexa la acesta, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica. Atunci cand autoritatea contractanta utilizeaza licitatia electronica, va avea in vedere solicitarea documentelor justificative ca dovada a informatiilor cuprinse in DUAE doar ofertantilor situati pe primele trei locuri, ca urmare a rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice. De asemenea, ofertele trebuie sa fie valabile pana la data de 11 martie 2020. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|