NUROL si OZALTIN liciteaza Sectiunea II din A8 (lotul Miercurea Nirajului-Sarateni) |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 20 Aug 2024 13:41 |
![]() Tabloul complet al ofertantilor la licitatie:
![]() Cele doua oferte se afla in etapa de evaluare tehnica si financiara, ce are termen-limita stabilit la data de 11 noiembrie 2024.
"Acesta este primul lot pentru care a fost demarata procedura de licitatie, urmand ca in perioada urmatoare sa aiba loc depunerea ofertelor si pentru al doilea lot, Pipirig - Vanatori-Neamt (19,3 km), a carei licitatie a fost lansata la inceputul lunii mai", a transmis Irinel Ionel Scriosteanu, secretar de stat in cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.
Pe traseul tronsonului Miercurea Nirajului - Sarateni vor fi construite doua tuneluri bidirectionale, cu o lungime insumata de aproximativ 1,07 km, in apropierea localitatilor Magherani (740 de metri) si Chibed (330 de metri). De asemenea, traseul va traversa denivelat DJ 135A si CF 407 si va permite accesul intr-un nod rutier care va face conexiunea cu DN 13A.
![]() Sectiunea II - mediana, Miercurea Nirajului - Leghin, cea mai dificila de pe intreaga autostrada A8 deoarece traverseaza muntii, a fost impartita in 6 sectoare:
Aceasta sectiune face parte din Autostrada Targu Mures - Targu Neamt, al carei studiu de fezabilitate a fost actualizat de Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial SA (denumita anterior Acciona lngenieria SA). Din echipa de proiectare mai fac parte companiile F&R Worldwide (stiudiile geotehnice), GEO PROIECT CONSULTING (studii topografice detaliate), EPC - Consultanta de Mediu (documentatia privind evaluarea impactului asupra mediului), Institutul de Arheologie "Vasile Parvan" al Academiei Romane (cercetari si investigatii arheologice), Integrated Road Solutions (proiectare infrastructura de transport rutier), Topovia 2002 (identificare proprietari si expropieri) si Protelco SA (suport si completare studii topografic, inclusiv aerofotogrametrie pentru stereorestitutie).
|