Agenda Constructiilor
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - Opt asocieri, interesate de elaborarea SF drum de mare viteza Botosani-Suceava
Opt asocieri, interesate de elaborarea SF drum de mare viteza Botosani-Suceava
Infrastructura Publicat de Stelian DINCA 22 Mai 2023 16:03
Opt asocieri, care reunesc 95 de firme, au depus oferte pentru realizarea documentatiei tehnice in vederea construirii drumului de mare viteza Botosani - Suceava, unul dintre cele mai ambitioase proiecte din Regiunea de Nord-Est. Realizarea documentatiei tehnice presupune efectuarea studiului de fezabilitate, obtinerea autorizatiei de constructie, executarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie, intocmirea documentatiei suport si asistenta acordata pentru depunerea si sustinerea aplicatiei de finantare, precum si pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari si asistenta tehnica in perioada derularii procedurilor de achizitie publica pentru executia lucrarilor. Valoarea totala a documentatiei scoasa la licitatie, inclusiv TVA, este 21,2 milioane de lei, iar cele patru autoritati locale implicate in proiect vor contribui, in parti egale, pentru asigurarea cofinantarii de 2%, in timp ce 98% din suma fiind asigurata din fonduri europene, Programul de Transport 2021-2027.
Cele 8 asocieri participante la licitatie sunt:
1. Consitrans, cu subcontractantii: Drum Proiect, Via Design, Geostud, Enviro Consult, Pirotehnic OSB, Mondev Real Estate, Academia Romana Filiala Iasi, Oficiul Judetean Pentru Studii Pedologice Si Agrochimice Suceava, Geotesting;
2. Specialist Consulting, cu subcontractantii: Mondev Real Estate, Danavi, Universitatea "Dunarea De Jos" Din Galati, Geostud, Aduro Impex, Eurocerad International;
3. Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial, cu subcontractantii: Mondev Real Estate, Muzeul National al Unirii Alba Iulia, INCDPAPM - ICPA Bucuresti, Torcad Consulting, Danavi, Electroinstal Solution, Eco Geodrum, Like Consulting, EPC - Consultanta De Mediu, Protelco, Interactive Transport Planning;
4. Civil Engineering Institute "Macedonia" Jsc. Skopje, cu subcontractantii: Maracine Nicomar, INCDPAPM - ICPA Bucuresti, Electroconstructia Elco, Degal Construct 88, Exval Cont, Carmen Geoproiect, Danavi, Donprest Com, Arheo Management, High Quality Engineering, Gligor Cristina Persoana Fizica Autorizata, ACA Zoork Project, Interactive Transport Planning;
5. Total Business Land, cu subcontractantii: Muzeul National al Unirii Alba Iulia, Vertigo Valuation, Electronic Solutions, Red Wire Concept, Danavi, Vireo Enviroconsult, Formin, Ria Design Consulting, Mega Mühendislik Müsavirlik AS;
6. Asocierea Rutier Conex XXI (lider) - Total Road, cu subcontractantii: TTL Planning, Muzeul National al Unirii Alba Iulia, RC Geoproiect, Evalcons Tech, Protelco, Danavi, EPC - Consultanta De Mediu, Helmert, Iulia Consulting, Emy Eval;
7. Asocierea Proiect-Construct Regiunea Transilvania (lider) - 3TI Progetti Italia - Ingegneria Integrata SPA - Perfect Consult Europe - Prospect Drill, cu subcontractantii: Institutul De Arheologie Vasile Parvan, Iovidia Com, Green Collective, Aquaproiect, Danavi, Cartare Agrochimica, SXA Expert Proiect Consult, Mondev Real Estate;
8. Asocierea Explan (lider) - DP Consult, cu subcontractantii: Pado Group Infrastructures, Traffic Plan, Electro Dalex, Constructii Feroviare Mures SA, Geologic Site,S Engineering Design, Expertus, Irisilva, Societate Civila de Avocati Teaha & Fuzesi, Protelco, Mediu Research Corporation, Stocad Proiect, Bogart Construct, Muzeul National de Istorie a Transilvaniei, Danavi.
Drumul de mare viteza Botosani - Suceava va pleca din apropierea Aeroportului Salcea, din A7, si va merge prin spatele localitatilor Dumbraveni - Hutani - Vladeni - Baisa, pana in zona Manastirea Doamnei, unde va descarca traficul in viitoarea centura a municipiului Botosani. Acesta va scurta la 20 de kilometri distanta dintre Salcea (Autostrada A7) si viitoarea centura a municipiului Botosani.
"In momentul de fata, drumul este prevazut cu doua benzi pe sens si separator de sens, cu o limita de viteza de 120 de kilometri pe ora, dar noi facem toate demersurile necesare pentru a-l transforma intr-un sector de autostrada, ca o continuare pentru A7. Avem sprijinul Ministerului Transporturilor si al reprezentantilor CNAIR. Argumentele sunt de partea noastra, mai ales ca exproprierile de terenuri se vor face pentru regimul de autostrada. Diferenta intre cele doua tipuri de drum de mare viteza consta in faptul ca autostrada prevede si banda de urgenta, iar limita maxima de viteza este de 130 de kilometri la ora", a declarat Doina Federovici, presedinta Consiliului Judetean Botosani.
 
ALLBIMRAWLPLUGhiltiABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Ubitech
ERBASU CONSTRUCT
strabag nivel 1
CDS
quadratum
leviatan
rigips
noark
viarom
ness project
CONCEPT STRUCTURE
concelex
MAKITA
theda mar
Acvatot 2019
FRONTALE

Parteneri

top 500
HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
ROGBC 2016
econet
top 500
top 500
ef-de-n
AICPS_30

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander