Agenda Constructiilor
Miercuri, 03 Iulie 2024
RAWLPLUG
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - OZALTIN, Ilgaz si Visio semneaza contractul pentru viaducte de 200 milioane de euro
OZALTIN, Ilgaz si Visio semneaza contractul pentru viaducte de 200 milioane de euro
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 06 Iun 2024 17:12
Cristian Pistol, directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA si Mustafa Hakan Acunsal, directorul Departamentului Constructii al companiei Ozaltin au semnat contractul pentru constructia a doua viaducte, cu lungimi de 1,2 km si 2 km, pe tronsonul Nadaselu - Mihaiesti de pe Autostrada Transilvania.
"Am solutionat o situatie care provoca probleme majore pe unul din santierele Autostrazii Transilvania (A3). Semnarea contractului pentru constructia a doua viaducte, in lungime de 1,2 km si 2 km, face posibila evitarea zonelor cu alunecari de teren de pe sectiunea Nadaselu - Mihaiesti", a transmis Cristian Pistol.
Cele doua structuri vor fi construite de asocierea Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS - Ilgaz Insaat Ticaret AS - Visio Construction Works, valoarea contractului fiind de 994,7 milioane de lei (fara TVA). Lucrarile vor trebui finalizate in urmatoarele 27 de luni (9 luni fiind alocate pentru proiectare si 18 pentru executie). Perioada de garantie a lucrarilor ofertata conform factorului de evaluare este de 10 ani.
Sursa de finantare este asigurata din Programul National de Redresare si Rezilienta (PNRR).
Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor de deviere a traseului pe zonele cuprinse intre km 10+009 - km 12+000 si km 21+406 - km 24+890, aferente Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Subsectiunea 3A2: Nadaselu - Mihaiesti (km 8+700 - km 25+500), in conformitate cu recomandarile din cadrul Expertizei Tehnice, precum si a Complementului la Expertiza Tehnica. Lucrarile aferente zonei cuprinse intre km 10+009 - km 12+000 presupun devierea traseului spre aval, prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloti forati de diametru mare, neafectand in niciun fel versantul afectat de alunecari si aflat in stare limita de stabilitate.
In ceea ce priveste zona cuprinsa intre km 21+406 - km 24+890, traseul autostrazii se va devia in zona km 21+406,49 prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km, conducand la depasirea in aval a traseului DN1F precum si a cursului paraului Topa Mica, ajungand pe malul stang al acestuia, intr-o zona relativ plana. Racordarea la traseul existent se va realiza in zona km 24+890 al traseului initial.
 
 
ABONARE REVISTEhiltiSISECAMALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 182 (Mai 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
rigips
Arduro
Ubitech
CDS
theda mar
leviatan
EDIT-Structural
CONCEPT STRUCTURE
BogArt
strabag nivel 1
Acvatot 2019
noark
siniat
ERBASU CONSTRUCT
ness project
MAKITA
concelex
quadratum
viarom
konsent

Parteneri

AHK 2022
HABITAT
top 500
FPSC_2019
ef-de-n
top 500
top 500
ROGBC 2016
econet
AICPS_30

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander