Agenda Constructiilor
Miercuri, 11 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - OZALTIN, Ilgaz si Visio semneaza contractul pentru viaducte de 200 milioane de euro
OZALTIN, Ilgaz si Visio semneaza contractul pentru viaducte de 200 milioane de euro
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 06 Iun 2024 17:12
Cristian Pistol, directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA si Mustafa Hakan Acunsal, directorul Departamentului Constructii al companiei Ozaltin au semnat contractul pentru constructia a doua viaducte, cu lungimi de 1,2 km si 2 km, pe tronsonul Nadaselu - Mihaiesti de pe Autostrada Transilvania.
"Am solutionat o situatie care provoca probleme majore pe unul din santierele Autostrazii Transilvania (A3). Semnarea contractului pentru constructia a doua viaducte, in lungime de 1,2 km si 2 km, face posibila evitarea zonelor cu alunecari de teren de pe sectiunea Nadaselu - Mihaiesti", a transmis Cristian Pistol.
Cele doua structuri vor fi construite de asocierea Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS - Ilgaz Insaat Ticaret AS - Visio Construction Works, valoarea contractului fiind de 994,7 milioane de lei (fara TVA). Lucrarile vor trebui finalizate in urmatoarele 27 de luni (9 luni fiind alocate pentru proiectare si 18 pentru executie). Perioada de garantie a lucrarilor ofertata conform factorului de evaluare este de 10 ani.
Sursa de finantare este asigurata din Programul National de Redresare si Rezilienta (PNRR).
Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor de deviere a traseului pe zonele cuprinse intre km 10+009 - km 12+000 si km 21+406 - km 24+890, aferente Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Subsectiunea 3A2: Nadaselu - Mihaiesti (km 8+700 - km 25+500), in conformitate cu recomandarile din cadrul Expertizei Tehnice, precum si a Complementului la Expertiza Tehnica. Lucrarile aferente zonei cuprinse intre km 10+009 - km 12+000 presupun devierea traseului spre aval, prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloti forati de diametru mare, neafectand in niciun fel versantul afectat de alunecari si aflat in stare limita de stabilitate.
In ceea ce priveste zona cuprinsa intre km 21+406 - km 24+890, traseul autostrazii se va devia in zona km 21+406,49 prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km, conducand la depasirea in aval a traseului DN1F precum si a cursului paraului Topa Mica, ajungand pe malul stang al acestuia, intr-o zona relativ plana. Racordarea la traseul existent se va realiza in zona km 24+890 al traseului initial.
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMhiltiBIMTotalEnergies
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 190 (Mai 2025)
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
theda mar
Ubitech
ELECTROGRUP
TECNIC
leviatan
SIGM
CONCEPT STRUCTURE
MAKITA
AED
concelex
ERBASU CONSTRUCT
noark
SSAB
EURO BUILD
quadratum
CDS
MCA
strabag nivel 1
BogArt
Arduro
EDIT-Structural
Daikin
Acvatot 2019
KADRA
GEWISS
Eco Garden Construct

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor