Lista de firme contine 56 de companii specializate in productia/furnizarea de panouri solare, pompe de caldura si sisteme fotovoltaice utilizate pe piata de instalatii termice si in alte domenii specifice sectorului de constructii. Veniturile societatilor in anul 2009 au scazut cu 20,4% fata de 2008, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 349 milioane de euro. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii distribuitori fiind implicati pe diverse alte segmente ale industriei de constructii sau pe piete diverse, cum ar fi, de exemplu, furnizarea altor elemente pentru instalatii, sisteme de profile din PVC, tubulatura si fitinguri, executia de ferestre/usi din PVC si elemente conexe etc. Daca se ia in considerare faptul ca reducerea medie a activitatii din intregul domeniu specific (respectiv, piata nationala de instalatii, evaluata in 2008 la un nivel de un miliard de euro) a fost mai accentuata in primul an de recesiune (-30%, potrivit datelor anuntate de reprezentantii unor companii din bransa), rezulta ca societatile incluse in analiza au fost putin afectate de efectele recesiunii. Din totalul celor 56 de companii, circa 32,14% reprezinta firme ce au sediul social in Bucuresti-Ilfov, respectiv un numar de 18 agenti economici. Acestia au obtinut in 2009 o cifra de afaceri de 143 milioane de euro – ceea ce reprezinta 51,44% din veniturile insumate (278 milioane de euro) ale celor 56 de societati (in scadere cu 22,8% fata de anul anterior, cand au realizat 185 milioane de euro, adica aproape 53% din volumul total consemnat de companiile analizate, respectiv 349 milioane de euro). In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei furnizorilor de panouri solare, pompe de caldura si sisteme fotovoltaice, dintre care se disting urmatoarele categorii: vanzarile realizate in anii 2008 si 2009 (exprimate in moneda nationala si in euro), cota de crestere sau scadere a livrarilor, grupele de produse livrate si altele. Pentru informatii suplimentare,
click aici!