ARISTON isi consolideaza pozitia de lider prin lansarea de noi centrale |
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Ovidiu Stefanescu 07 Sep 2017 13:12 |
![]() Mai mult de 35% din vanzari reprezinta cota inlocuirilor
„Un studiu recent realizat de compania noastra releva faptul ca in ultimii 5 ani, piata de ȋnlocuire a centralelor termice a crescut treptat, ajungȃnd la aproximativ 35% din totalul vȃnzarilor. Daca ȋn trecut majoritatea cumparatorilor era reprezentata de clienti aflati la prima achizitie, de cele mai multe ori debransate de la sistemul centralizat de ȋncalzire, astazi piata este sustinuta de beneficiari care au instalat pentru prima data o centrala termica ȋn urma cu 10- 15 ani si se afla deja la cea de-a doua achizitie. De asemenea, un procent destul de important este reprezentat si de proiectele rezidentiale - segment aflat intr-o crestere accelerata. Noii clienti sunt mai putin preocupati de costurile initiale de achizitie si mai mult de perioada de amortizare a investitiei, preferȃnd sa investeasca ȋntr-un produs mai scump, dar cu o perioada mai lunga de viata si un consum redus, ce asigura facturi mai mici, care ii aduce suplimentar un confort sporit. Conform datelor publicate de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (ANRSC), din 2012 si pana in prezent, aproximativ un sfert de milion de abonati au renuntat la ȋncalzirea centralizata ȋn favoarea instalarii unui sistem propriu. Astfel, in 5 ani, 214.313 familii au ales, in toata tara, debransarea si folosirea unui sistem alternativ de incalzire”, a adaugat Catalin Draguleanu. Acesta a afirmat in final ca „angajamentul Ariston Thermo privind eficienta energetica este exprimat prin lansarea constanta de noi solutii bazate pe surse regenerabile de energie, cum ar fi sistemele solare si pompele de caldura, precum si prin imbunatatirea eficientei produselor traditionale (boilere sau centrale termice), la care se adauga investitiile in noi proiecte”.
***
Grupul Ariston a raportat in 2016 o cifra de afaceri de 1,43 miliarde euro, livrarile din Europa de Est avand o pondere de 18% in vanzarile totale. Compania investeste permanent in tehnologii inovatoare, doar in anul precedent sumele alocate depasind 69 milioane de euro. Strategia de dezvoltare implica inclusiv o crestere extensiva, aceasta concretizandu-se prin achititii importante, care consolideaza cota de piata a concernului.
|