DAIKIN: Pregatirea profesionala se reflecta direct in calitatea serviciilor prestate |
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Ovidiu Stefanescu 02 Aug 2019 06:25 |
Daikin Romania, subsidiara locala a unuia dintre cei mai importanti furnizori mondiali de echipamente HVAC, acorda o atentie deosebita oportunitatilor de dezvoltare profesionala pe care le pune la dispozitia partenerilor autorizati. Acestia au avut recent ocazia sa selecteze cei mai buni ingineri si tehnicieni, care sa isi testeze cunostintele si abilitatile practice in competitia Daikin Service Games. In continuare, Nicolaie Cozma, service manager, Daikin Romania, ofera mai multe detalii despre subiectul respectiv.
- Ce reprezinta acest concurs si care este scopul sau?
- Aflat la cea de-a 10-a editie, Daikin Service Games este o experienta unica atat pentru parteneri, cat si pentru tehnicienii de service. Concursul se organizeaza in trei faze (locala, continentala si mondiala - care se va disputa in Japonia, in 2020), scopul sau fiind de a imbunatati competentele participantilor. Competitia este stransa, anual la start aliniindu-se peste 3.000 de experti de pe intregul mapamond. La etapa europeana (DENV Service Games) vor participa 24 de finalisti (cate doi clasificati pe primele locuri la concursurile derulate in cadrul reprezentantelor Daikin), iar la cea globala se vor intrece 32 de specialisti. Nivelul de competivitate este ridicat, iar probele sunt pe masura, numai astfel fiind posibila demonstrarea capacitatii de a oferi servicii de cea mai buna calitate. - De ce este importanta participarea la competitie?
- Concursul ofera ocazia testarii cunostintelor si dovedirii experientei teoretice si practice. Ii incurajeaza pe participanti sa se cunoasca si sa se autodepaseasca, sa descopere subiectele tehnice de interes si sa le aprofundeze. Toate acestea se traduc in competente esentiale pentru activitatea profesionala a fiecaruia. De asemenea, participarea la concurs si apartenenta la echipa internationala Daikin constituie un motiv de mandrie. Editia curenta este prima care se oganizeaza si in Europa Centrala si de Est, iar bucuria este dublata de faptul ca ne intoarcem cu un premiu, printre castigatorii finalei aflandu-se si un conational, care a reusit sa se distinga dintre cei 144 de tehnicieni de service proveniti de la 62 de parteneri, ce au participat la faza nationala a concursului. El a castigat premiul „Best theoretical knowledge” la proba de testare a cunostintelor tehnice. - Ce inseamna titlul de „Tehnician Daikin nr.1” la nivel interational?
- La etapa urmatoare care se va derula in Belgia, concurentii se vor intrece in trei probe cu un grad ridicat de dificultate, constand in verificarea cunostintelor teoretice, inlocuirea unei componente frigorifice dintr-un echipament real si evaluarea abilitatilor de diagnosticare a defectelor. Miza este uriasa, la final urmand sa fie desemnat Tehnicianul nr.1 la nivel international. Pentru castigator, aceasta constituie o recunoastere a valorii profesionale pe care o are, el devenind un model atat pentru personalul tehnic al Daikin, cat si pentru partenerii grupului. |