FERROLI si-a propus vanzari de 22 milioane de euro in 2015 |
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Elena Icleanu 03 Mar 2015 13:34 |
Ferroli Romania, subsidiara locala a producatorului italian de echipamente HVAC Ferroli, a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 20 milioane de euro in 2014, pentru anul in curs conducerea firmei avand in vedere o majorare de 10% a vanzarilor. La nivel national, compania comercializeaza, pe langa marca principala Ferroli, sortimentele Lamborghini, ISEA si Hitherm. "Pentru anul 2015, obiectivele noastre vizeaza, in continuare, dezvoltarea si consolidarea portofoliului de produse si servicii oferite clientilor. In ultimii trei ani, catalogul propriu de produse s-a diversificat semnificativ, cele mai recente echipamente incluse in oferta fiind rezervoarele de acumulare, cazanele cu peleti, pompele de circulatie, sistemele de automatizare aferente etc. Vom opta pentru aceeasi strategie si in 2015", a declarat Mihai Matache, directorul general al Ferroli Romania.
In ceea ce priveste piata locala a echipamentelor termotehnice, managerul estimeaza o contractie cuprinsa intre 10% si 15% in 2014, fata de nivelul anului anterior, pentru actualul exercitiu financiar fiind previzionata, insa, revigorarea cererii provenite din sectorul industrial si recuperarea partiala a pierderilor din precedentele 12 luni. "Piata de incalzire si climatizare este in stransa legatura cu volumul de investitii in constructii. Reducerea dramatica a investitiilor bugetare, amplificata si de cea din surse comunitare, a facut din 2014 unul din cel mai dificili ani pentru industria constructiilor. In urmatoarea perioada ne asteptam, insa, la o crestere moderata a volumului general de investitii atat in domeniul rezidential, cat si in cel industrial, iar strategiile guvernamentale sunt in directa legatura cu evolutia respectiva", a mai spus Mihai Matache.
Atitudinea optimista referitoare la activitatea din acest an se datoreaza atat anunturilor recente ale Executivului, referitoare la intensificarea programelor de sustinere si dezvoltare cum sunt "Casa Verde" sau "Prima Casa", cat si noilor norme europene legate de eficienta energetica aplicabile din aceasta toamna. Anul trecut, Ferroli Romania a inclus in portofoliu gamele inovatoare de centrale in condensatie BlueHelix Tech si Pro sau DivaCondens. "Am observat o reorientare a clientilor catre solutiile eficiente de incalzire si sunt increzator ca trendul ascendent se va mentine si in perioada urmatoare. Astfel, ne propunem sa continuam si in 2015 strategia de promovare a noilor tehnologii de incalzire prin programul «Buy-Back la Centrale Termice» (pentru inlocuirea vechilor sisteme de incalzire) si prin programul «Confort si Garantie de 5 stele», prin acordarea unei garantii extinse de cinci ani la achizitia acestora", a precizat managerul societatii.
In cei peste 15 ani de experienta pe piata locala, Ferroli Romania a dezvoltat un portofoliu complex de produse, care acopera toata paleta de echipamente domestice si industriale de incalzire, climatizare, solare sau ce utilizeaza energii regenerabile.
|