Agenda Constructiilor
Marti, 24 Decembrie 2024
Home - Stiri - Instalatii de apa & sisteme HVAC - KLUDI: Masuri de consolidare a relatiilor de afaceri cu partenerii locali
KLUDI: Masuri de consolidare a relatiilor de afaceri cu partenerii locali
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Ovidiu Stefanescu 19 Nov 2014 11:02
In primele noua luni din 2014, Kludi Romania a inregistrat o crestere de peste 20% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similara a anului precedent. "Aceasta evolutie confirma corectitudinea strategiei noastre de a ne sustine clientii prin furnizarea unor solutii din gama «Smart Luxury». Piata de instalatii sanitare si accesorii pentru baie/bucatarie nu s-a dezvoltat in ultimii ani, ca urmare a reducerii masive a investitiilor in proiecte de dimensiuni medii si mari. In schimb, se constata o translatare a preferintelor clientilor finali catre produsele cu valoare adaugata mai mare, astfel incat ponderea produselor premium a crescut in defavoarea celor ieftine si cu performante scazute. Exista doua explicatii: pe de-o parte, clientul constientizeaza importanta investitiei pe termen lung, iar, pe de alta parte, locatiile unde se instaleaza produsele respective sunt percepute, mai nou, ca spatii de confort, relaxare, implicand o conotatie emotionala mai accentuata. Reteaua de comercializare a solutiilor proprii continua sa se dezvolte de la an la an (avand, actualmente, 374 de puncte de vanzare in Romania), inclusiv ca urmare a eforturilor de a investi in comunicare, in special in ceea ce priveste instruirea angajatilor partenerilor care se ocupa de distributie. Momentan, nu ne confruntam cu probleme deosebite, iar in ceea ce priveste aspectele operationale ne consultam permanent cu firmele colaboratoare, luand impreuna deciziile adecvate. De pilda, am semnat cu Dedeman un contract de dezvoltare a schimbului informational de date prin sistemul EDI (Exchange Data Information), dorind sa sporim astfel eficienta relatiei de afaceri. Consideram ca, in perioada urmatoare, canalul de distributie online va avea o crestere semnificativa a ponderii. Comerciantii vor trebui sa adopte strategii prin care sa-si personalizeze si sa-si diversifice oferta de servicii, pentru a rezista acestui asalt. Pe termen mediu si lung, piata se va putea dezvolta doar daca factorii decizionali la nivel politic si economic vor adopta masuri sustenabile si vor avea o mai mare transparenta fata de industria de constructii si de materiale. De exemplu, unul dintre obiectivele majore actuale este legat de utilizarea responsabila a resurselor de apa, motiv pentru care ne-am alaturat campaniei «Blue Responsibility». Prin acest concept, producatorii de renume din domeniul obiectelor sanitare au posibilitatea de a promova produse care sa raspunda exigentelor actuale de sustenabilitate", a declarat Florin Barabas, director general al societatii. Pentru informatii suplimentare, click aici
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
SISECAMhiltiTotalEnergiesALLBIMRAWLPLUGABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Acvatot 2019
GEWISS
theda mar
ELECTROGRUP
leviatan
Ubitech
rigips
strabag nivel 1
AED
CONCEPT STRUCTURE
MAKITA
konsent
DRS
Arduro
noark
EDIT-Structural
EURO BUILD
SIGM
CDS
VEGO
concelex
SSAB
ERBASU CONSTRUCT
BogArt
quadratum

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<