In opinia expertilor de la Mitsubishi Electric, in intervalul aprilie – iunie 2023 economia mondiala a continuat sa inregistreze o redresare mai ales in sectorul gospodariilor din Japonia. In SUA, revigorarea s-a manifestat in sectoarele corporative si casnice, in problemelor monetare si a altor factori, iar in China, procesul de reluare a cresterii a fost moderata, din cauza evolutiei lente a productiei si exporturilor. In ceea ce priveste Europa, s-au inregistrat incetiniri in sectoarele corporative si casnice. In conditiile date, grupul nipon a raportat o majorare a incasarilor de 152,5 miliarde de yeni fata de anul precedent, pana la 1.220,3 miliarde yeni (circa 8,32 miliarde USD), in principal pe fondul deprecierii monedei nationale. Divizia Life a inregistrat o crestere a afacerii sistemelor de constructii in Asia si Europa, iar afacerea cu sisteme de aer conditionat si produse de uz casnic a crescut, de asemenea, datorita cererii solide de sisteme HVAC. Pe segmentul Industrie si Mobilitate s-a consemnat o consolidare a operatiunilor de productie si livrare a sistemelor industriale de automatizare. In sectorul de infrastructura, afacerea cu sisteme energetice a ramas neschimbata fata de anul precedent, insa in domeniul solutiilor de utilitati publice s-au inregistrat cresteri semnificative. Profitul operational a sporit cu 27 miliarde de yeni fata de anul anterior, pana la 61,0 miliarde de yeni, in principal din datorita avansurilor pe segmentele Life, Business Platform si Semiconductor & Device. Marja s-a imbunatatit cu 1,8 puncte fata de anul precedent, pana la 5%. Pe piata sistemelor de utilitati publice, comenzile au crescut si, ca urmare, veniturile s-au majorat cu 8%, totalizand 188,5 miliarde de yeni. Pe piata sistemelor de aer conditionat si a produselor de uz casnic solicitarile au fost mai mari inclusiv in Europa, ceea ce a dus la o ajustare pozitiva a rezultatelor in cuantum de 19%, care a dus cifra de afaceri la cota de 520,4 miliarde de yeni. Prognozele pentru intregul an fiscal indica o cifra de afaceri de 5.200 miliarde yeni si venituri operationale de 330 miliarde yeni, in crestere cu 4%, respectiv 26%. La nivel national, ascensoarele Mitsubishi sunt disponibile prin intermediul companiei Elmas, din Brasov, iar aparatele HVAC sunt promovate de sucursala diviziei Mitsubishi Electric Living Environmental Systems, din cadrul Mitsubishi Electric Europe.