Instalatii de apa & sisteme HVAC
Publicat de Ovidiu Stefanescu
31 Mar 2014 13:59
|
Grupul Romstal a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 110 milioane de euro, situandu-se in graficul stabilit initial de managementul holdingului in ceea ce priveste evolutia financiara pe termen scurt. Pentru 2014, conducerea companiei isi propune ca obiectiv principal obtinerea unui avans de cel putin 12%, ceea ce ar insemna devansarea ritmului de crestere a pietei de instalatii, preconizat sa se situeze in jurul valorii de 10%. Anul anterior a confirmat, in opinia conducerii Romstal, plasarea pietei de profil pe un palier de maturitate, cu toate ca segmentul pentru echipamente destinate realizarii de instalatii si cel al produselor pentru amenajarea bailor au consemnat o stagnare la cotele raportate in intervalul anterior. "Dupa o perioada tumultoasa concretizata printr-o crestere necontrolata a cererii si livrarilor, urmata de cativa ani la fel de agitati in care companiile specializate s-au confruntat cu un regres puternic al activitatii, se implinesc deja 24 de luni de cand sectorul analizat are o evolutie constanta atat din punct de vedere valoric, cat si cantitativ. Industria constructiilor si activitatile specifice de dezvoltare imobiliara au avut o contributie semnificativa la asigurarea acestui echilibru, care s-a concretizat, in principal, prin stoparea declinului si stabilizarea vanzarilor la niveluri ce au permis firmelor din domeniu sa se incadreze in grafice aproape normale de eficienta. Cu toate acestea, chiar si in prezent, la o analiza mai profunda, se poate constata faptul ca exista segmente de cerere si oferta cu o volatilitate sporita, de multe ori variatiile fiind invers proportionale. Aceasta realitate ii determina pe cei mai multi dintre competitorii de pe piata sa raporteze pentru 2013 fluctuatii destul de mici si in ambele sensuri ale vanzarilor, fata de exercitiul financiar precedent. Intr-o astfel de perioada insa marea provocare nu este constituita de obtinerea unor cifre de afaceri foarte mari sau de raportarea unor cresteri spectaculoase, ci de consolidarea cotelor existente, imbunatatirea relatiilor de afaceri cu partenerii traditionali si maximizarea profitabilitatii", a declarat Catalin Anghel, director de marketing al societatii. Pentru informatii suplimentare, click aici
|