In 2019, la doi ani de la demararea noii strategii a grupului, Viessmann a continuat sa inregistreze rezultate financiare notabile. Dupa dezvoltarea impetuoasa din 2017, concretizata prin majorarea cu 5% a cifrei de afaceri, in anul urmator trendul s-a mentinut, iar rezultatele s-au imbunatatit cu un procent similar, pentru ca in 2019 recordul sa fie depasit. In mod concret, in anul precedent cifra de afaceri s-a majorat cu 6,4% si a atins 2,65 miliarde euro. Proprietarul companiei, dr. Martin Viessmann, a afirmat in acest context ca, in pofida unei conjuncturi economice nefavorabile, s-a reusit o performanta deosebita, care a fost posibila ca urmare a implementarii consistente a strategiei de dezvoltare. Bazandu-se pe capacitatea de a reactiona rapid, de a lua decizii fara incarcatura birocratica si de a aplica o politica de investitii pe termen lung, Viessmann reuseste astfel sa-si atinga obiectivele de crestere profitabila. Din punct de vedere geografic, cresteri mai mari de 10% au fost consemnate in China, Europa de Est si de Sud-Est, America de Nord, precum si, punctual, in Finlanda, Suedia, Olanda si Austria. Folosind sistemul propriu de oferta a unor solutii integrate, grupul german a reusit sa-si consolideze permanent portofoliul de produse si platformele de servicii digitale, folosind resursele energetice cele mai potrivite. In materie de produs, tendintele curente care pun accent pe pompele de caldura de inalta eficienta au generat o sporire de 24% a incasarilor pe acest segment. De asemenea, o majorare de 25% a fost inregistrata in domeniul celulelor pentru incalzire. In planul serviciilor, un succes deosebit, concretizat prin dublarea incasarilor, s-a consemnat in ceea ce priveste oferta sugestiv intitulata „energia termica privita ca un serviciu”, bazata pe inchirierea echipamentelor necesare. Prognozele pe termen scurt sunt optimiste, bazandu-se pe inceputul bun al lui 2020, care pune niste baze solide pentru procesul de crestere dinamica. Cel mai probabil, avansul organic va fi asigurat si in acest an de sistemele climatice inovative si de serviciile digitale. In opinia dr. Martin Viessmann, combinarea inteligenta a oportunitatilor de eficienta energetica, transformare a mediului construit si digitalizare va aduce grupului rezultate istorice. Subsidiara Viessmann Romania, din Ghimbav – Brasov, a anuntat pentru 2018 o cifra de afaceri de 151,6 milioane de lei, cu 6,6% mai mare fata de cea corespunzatoare anului anterior.