Agenda Constructiilor
Miercuri, 25 Decembrie 2024
Home - Stiri - Piata Muncii & Resurse Umane - Holcim ajuta la dezvoltarea invatamantului din zonele limitrofe fabricilor de ciment
Holcim ajuta la dezvoltarea invatamantului din zonele limitrofe fabricilor de ciment Imprimare Email
Piata Muncii & Resurse Umane Publicat de Stelian DINCA 05 Oct 2020 14:23
Holcim Romania, impreuna cu Scoala de Valori, a derulat in acest an programul “Smart Teacher”, trecand de la atelierele fizice la sesiunile virtuale, facilitate de trainerii specializati in formarea cadrelor didactice pentru predarea online.
Astfel, peste 40 de profesori din zonele in care compania are fabrici de ciment, Alesd si Campulung, au deprins competentele digitale necesare predarii online, extrem de importante in acest an scolar.
Eforturile dascalilor sunt apreciate de catre Holcim Romania, iar Ziua Internationala a Profesorului (5 octombrie) este o ocazie buna de a recunoaste inca o data meritele pe care acestia le au in formarea generatiilor viitoare de profesionisti. Prin aceasta initiativa, compania a reusit sa le ofere un cadru informal de invatare a instrumentelor digitale, necesare in contextul actual.
Tinand cont de preocuparea crescuta pentru scoala online, precum si de dificultatile cu care s-au confruntat profesorii, elevii si parintii, deopotriva, atelierele digitale din cadrul Smart Teacher au oferit participantilor cunostintele de care aveau nevoie.
“Holcim Romania si-a propus sa contribuie la dezvoltarea invatamantului din cele doua comunitati locale din jurul fabricilor noastre de ciment. Prin acest proiect am facilitat accesul cadrelor didactice la platforme si instrumente online de invatare, astfel incat profesorii sa asigure calitatea derularii procesului educational. Pe termen lung, sustinem pregatirea viitorilor profesionisti. Elevii din cele doua comunitati, care au pasit intr-un an scolar aparte, sunt beneficiarii finali ai acestui program”, a declarat Madalina Craciunescu, Director Organizatie si Resurse Umane in cadrul Holcim Romania.
Cerintele actuale de predare au generat multe provocari, atat dascalilor, cat si elevilor si parintilor. In cadrul proiectului, profesorii au invatat noi tehnici si instrumente specifice mediului educational digital, inlocuind tabla si creta cu ecranul si tastatura calculatorului/laptopului, iar la final si-au insusit notiuni noi de predare, precum prezentari interactive create pe platforma MozaBook, orar transpus in calendar si clase online gazduite pe platforma Google.
“Desfasurarea activitatilor online a fost o provocare pentru toti. Am ales sa ma informez si sa descopar instrumente noi de predare. Am vrut sa invat cum sa realizez materiale potrivite varstelor copiilor, cum sa le mentin interesul si sa vorbesc pe limba lor, de la distanta, in acesta noua realitate”, a marturisit unul dintre profesorii participanti la proiectul “Smart Teacher Digital”.
Proiectul “Smart Teacher”, desfasurat pentru al doilea an consecutiv de Holcim Romania impreuna cu Scoala de Valori, a avut loc in perioada ianuarie-august a acestui an si s-a adresat profesorilor din comunitatile in care compania detine doua fabrici de ciment - Alesd (judetul Bihor) si Campulung Muscel (judetul Arges) - dar si in zonele din apropierea acestora.
 
ALLBIMABONARE REVISTETotalEnergieshiltiRAWLPLUGSISECAM
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Ubitech
CDS
ERBASU CONSTRUCT
VEGO
BogArt
noark
strabag nivel 1
theda mar
EDIT-Structural
SSAB
leviatan
EURO BUILD
rigips
Acvatot 2019
Arduro
konsent
DRS
concelex
quadratum
CONCEPT STRUCTURE
GEWISS
MAKITA
SIGM
AED
ELECTROGRUP

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<