Producatori & Furnizori
Publicat de Ovidiu Stefanescu
07 Mai 2015 13:58
|
 Trimestrul intai al anului 2015 s-a incheiat pentru corporatia internationala 3M cu o crestere organica a vanzarilor de 3,3% - valoare masurata in monedele statelor in care grupul deruleaza operatiuni comerciale. Incasarile din perioada precizata anterior au cumulat 7,6 miliarde USD, fiind in scadere cu 3,2% fata de perioada similara din 2014, din cauza impactului negativ de 6,5% exercitat de consolidarea monedei nord-americane. Pe segmentul produselor energetice cresterea in termeni reali (excluzand fluctuatiile valutare) a fost de 5,8%, livrarile insumand 1,3 miliarde USD. Din punct de vedere geografic, cea mai dinamica a fost regiunea Asia/Pacific, cu un avans de 5,6%, in timp ce EMEA (ce include Europa, Orientul Mijlociu si Africa) a inregistrat un progres de numai 0,3% in planul rezultatelor. Conducerea concernului opineaza ca performantele obtinute sunt satisfacatoare, luand in considerare declinul economic global consemnat la inceputul lui 2015. In perioada urmatoare vor continua investitiile in cercetare-dezvoltare, urmand, de asemenea, implementarea unei strategii extensive de crestere, prin realizarea de achizitii importante. Pe piata din Romania, reprezentanta 3M a raportat vanzari de 155,4 milioane de lei, cu 24,5% mai mici fata de intervalul precedent de raportare. Pentru informatii suplimentare, www.3m.com
|