Agenda Constructiilor
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - BRICO DEPOT: Crestere de 19,2% a vanzarilor din Romania, pana in luna iulie 2021
BRICO DEPOT: Crestere de 19,2% a vanzarilor din Romania, pana in luna iulie 2021
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 24 Sep 2021 10:41
Vanzarile realizare de grupul Kingfisher in Romania, prin reteaua de magazine de bricolaj Brico Dépôt, au crescut cu 19,2% in perioada februarie - iulie 2021, comparativ cu aceeasi perioada din 2020, acestea ajungand la 152 milioane de lire sterline (GBP), potrivit datelor grupului. Evolutia favorabila a vazarilor reflecta o cerere ridicata din partea consumatorilor pentru produsele de bricolaj, spun reprezentantii Brico Dépôt.
"Rezultatele din primul semestru al acestui an confirma eforturile noastre de crestere accelerata a business-ului. Ne-am axat, in primul rand, pe extinderea gamei de produse. Astfel, in prima jumatate a anului am adaugat in portofoliu peste 6.000 de articole noi, atat marca proprie Brico Dépôt, cat si brand-uri cunoscute, multe dintre acestea in categoriile pentru gradina sau baie. Pe aceste segmente Brico Dépôt este deja recunoscut in piata datorita design-ului si calitatii Kingfisher, la aceleasi standarde ca in Marea Britanie, Franta sau Spania. Am lansat si o noua gama de bucatarii modulare, cu design modern si calitate garantata Kingfisher - peste 1.000 de configuratii posibile, toate la un pret avantajos. Dezvoltarea serviciului Click & Collect a fost, de asemenea, o prioritate, astfel incat am crescut numarul de puncte special amenajate in magazine pentru ridicarea produselor comandate online de clientii nostri. (...) Si de aceasta data, colegii din magazine si sediul central au avut o contributie majora la aceste reusite, toti cei 2.610 de angajati activi pe care ii avem in acest moment implicandu-se in implementarea cu succes a proiectelor planificate", a declarat Adela Smeu, CEO la Brico Dépôt Romania.
Rezultatele locale se inscriu in tendinta generala de crestere la nivel de grup, raportata de Kingfisher pentru cele sase luni analizate. Conform raportului financiar semestrial, grupul britanic a inregistrat o majorare de 22,2% a vanzarilor (la o valoare constanta a cursului de schimb), acestea ajungand la 7,1 miliarde GBP, ca urmare a cresterii cererii pentru produsele de imbunatatire a locuintei pe toate canalele de vanzari. Vanzarile in termeni comparabili (Like-for-Like) au crescut cu 22,8%, performante solide fiind inregistrate in Marea Britanie si Irlanda, Franta, Polonia, Romania si Portugalia. Vanzarile online s-au aflat, de asemenea, in crestere cu 21% (in doi ani cresterea a fost de 216%, determinata de cererea puternica sustinuta). In acest moment, vanzarile online reprezinta 19% din vanzarile totale ale Kingfisher. Profitul s-a majorat cu 45,1% (la un curs constant), ajungand la 747 milioane GBP, datorita cresterii semnificative pe pietele din Marea Britanie si Irlanda si Franta, de peste 100%, mai arata raportul financiar.
"In prima jumatate a anului am avut rezultate foarte solide, cu cresteri pe toate categoriile si canalele noastre, in special pe segmentul de e-commerce. Aceasta este o dovada a progresului rapid inregistrat raportat la prioritatile noastre strategice, care continua sa genereze un nivel ridicat de satisfactie in randul clientilor si o pozitie competitiva imbunatatita pe pietele noastre cheie. (...) In acest moment, business-ul nostru se afla intr-o pozitie puternica si suntem pregatiti sa acceleram investitiile pentru a valorifica oportunitatile curente de crestere. Acceleram extinderea Screwfix in Marea Britanie si Irlanda si vom deschide primele magazine Screwfix in Franta in 2022. Acceleram, de asemenea, investitiile in digital cu noi initiative menite sa ofere clientilor mai multe optiuni. In acelasi timp, avansam cu planurile noastre de extindere pentru Castorama in Polonia", a declarat Thierry Garnier, Chief Executive Officer in cadrul Kingfisher.
 
hiltiALLBIMRAWLPLUGABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
viarom
ness project
theda mar
Ubitech
noark
rigips
MAKITA
FRONTALE
ERBASU CONSTRUCT
concelex
quadratum
leviatan
strabag nivel 1
CONCEPT STRUCTURE
Acvatot 2019
CDS

Parteneri

HABITAT
top 500
AHK 2022
FPSC_2019
ef-de-n
top 500
ROGBC 2016
econet
AICPS_30
top 500

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander