CASA NOASTRA: Scadere a puterii de cumparare pe segmentul usilor |
Producatori & Furnizori Publicat de Camelia Pantel 16 Sep 2010 15:57 |
Compania Casa Noastra este implicata in principal in fabricarea de tamplarie din PVC (segment ce reprezinta 85% din totalul activitatii), usi de interior (10%) si altele. Depozitul principal pentru ansamblurile destinate separarii spatiilor din incinte se afla in comuna Pielesti (judetul Dolj), aproape 70% din comercializarea acestui tip de produse realizandu-se prin intermediul a 50 de showroom-uri proprii. Totodata, tamplaria se comercializeaza si prin intermediul dealerilor, ce activeaza la nivelul intregii tari. Presedintele Casa Noastra detaliaza, in continuare, evolutia firmei din ultima perioada. Cosmin Ionescu, presedinte al societatii Casa Noastra: „Pe segmentul usilor de interior, vanzarile in anul 2009 au fost in scadere cu aproximativ 30% fata de 2008, iar pentru 2010 estimam o mentinere a cifrei de afaceri din 2009. Din ceea ce am remarcat la nivel general, scaderea veniturilor populatiei in perioada 2008-2009 a determinat orientarea acestora catre magazinele de bricolaj (principalii nostri concurenti), care promoveaza produse economice si nu asigura servicii de montaj. Principala masura de contracarare a efectelor recesiunii pe care am adoptat-o in aceste conditii, a constat in instruirea personalului din vanzari pentru o consiliere cat mai buna a clientilor. Am mai putea mentiona si faptul ca in acest segment de piata nu am lansat produse noi in ultimii doi ani, din cauza situatiei economice nefavorabile. Ca urmare a restructurarii cererii, ansamblurile simple sunt din ce in ce mai solicitate, in detrimentul celor de inalta calitate pe care le livreaza si firma noastra. Intrucat nu exista proiecte de investitii care sa presupuna achizitia a numeroase usi de interior (nici in prezent, nici in perioada imediat urmatoare), principalul obiectiv pe care il vizam consta in asigurarea de servicii performante, cu precadere in ceea ce priveste consultanta si montajul”. |