Hornbach a reusit ca in exercitiul financiar 2022/23, incheiat la 28 februarie 2023, sa-si majoreze cu 6,6% cifra de afaceri, pana la 6,263 miliarde euro, pe seama cererii solide a clientilor. In conformitate cu rezultatele preliminare, veniturile operationale ajustate au scazut cu 20% fata de precedentele 12 luni, pana la 290,1 milioane euro. Comparativ cu nivelurile pre-pandemixe, aceasta au fost insa cu 28% mai mari. Conducerea companiei a afirmat ca, la fel ca in trecutul apropiat, anul fiscal a fost caracterizat de un grad ridicat de incertitudine. Firma a fost nevoita sa actioneze rapid si sa reactioneze la influentele externe, pentru succes fiind necesare mai mult ca niciodata viteza, adaptabilitate si anticiparea nevoilor oamenilor, inca dintr-un stadiu incipient. In aceste conditii deosebite, Hornbach a continuat sa-si creasca semnificativ cota de piata in Germania, precum si pe toate pietele internationale, in comparatie cu 2019. In anul calendaristic 2022, cota de piata a Hornbach Baumarkt a fost de 14,9% in Germania, de 17,8% in Austria, de 34,4% in Cehia, de 26,1% in Olanda si de 13,5% in Elvetia. Patru noi magazine de bricolaj cu centre de gradinarit au fost deschise in 2022/23, in Nitra (Slovacia), Enschede (Olanda), Constanta (Romania) si Leipzig (Germania). Avand in vedere inflatia si dinamica preturilor produselor, precum si conditiile meteorologice extraordinar de nefavorabile de la inceputul sezonului principal de bricolaj, conducerea Hornbach este precauta cu privire la perspective si se asteapta la vanzari nete la nivel de grup plasate in jurul nivelului din anul precedent. In Romania, Hornbach detine in prezent noua magazine, care sunt amplasate in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), Brasov, Timisoara, Sibiu, Oradea, Constanta si Cluj-Napoca.