Producatori & Furnizori
Publicat de Ovidiu Stefanescu
08 Ian 2018 08:59
|
 Conform raportului dat publicitatii in ultima parte a anului precedent, datele financiare aferente primelor noua luni din 2017 indica pentru Hornbach o majorare de 5,1% a vanzarilor (3,6% la aceeasi baza de raportare), cifra de afaceri atingand 3,3 miliarde euro. Veniturile operationale au inregistrat un salt de 12,4% pana la 205 milioane de euro, ca o consecinta a avansului deosebit inregistrat in trimestrul al treilea. Astfel, in intervalul respectiv cifra de afaceri s-a majorat cu 4%, principalul motor de crestere fiind reprezentat de magazinele de bricolaj dotate cu centre de gradinarie. In ceea ce priveste analiza regionala, rezultatele pe pietele externe au fost foarte bune, in vreme ce in Germania ritmul a fost mult mai lent. Cu toate acestea, cifrele aferente primelor noua luni confirma depasirea nivelului mediu de crestere inregistrat pe piata federala, precum si in majoritatea statelor unde grupul desfasoara operatiuni comerciale. La 30 noiembrie 2017, Hornbach detinea 156 de magazine DIY, din care 98 in Germania. Pe piata din Romania, grupul activeaza prin intermediul a sase centre, amplasate in Bucuresti, Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu, investitiile totale cumuland 145 milioane de euro. Fiecare magazin are o suprafata de 23.000 mp, cu exceptia celui din Sibiu, care are o arie de 12.000 mp. Cele mai recente date financiare indica pentru reprezentanta locala o cifra de afaceri de 636,7 milioane de lei (circa 141,7 milioane de euro). Strategia de dezvoltare pentru anul in curs presupune inaugurarea unui magazin online, care va pune la dispozitia partenerilor din Romania intreaga gama de articole disponibila in oferta.
|