PRAKTIKER vizeaza extinderea retelei comerciale la 48 de magazine |
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 15 Sep 2014 15:59 |
![]() - Ce factori au contribuit la revigorarea afacerilor companiei?
- Luna aprilie a.c. a reprezentat startul cresterii pentru firma si a adus un profit operational pozitiv pentru prima jumatate a anului 2014. La numai trei luni de la preluarea companiei, profitul operational pentru al doilea trimestru al anului 2014 s-a majorat cu 44 milioane de lei fata de primele trei luni ale anului in curs si cu 37 milioane de lei in raport cu aceeasi perioada din 2013. Aceasta imbunatatire semnificativa a rezultatelor financiare se datoreaza in principal optimizarii costurilor la servicii si utilitati si renegocierilor ce au vizat atat contractele de chirie cu proprietarii, cat si pe cele cu furnizorii de produse si servicii, obtinand preturi de achizitie si termene de plata mai bune.
- Cate magazine aveti in vedere sa deschideti in perioada urmatoare?
- Pentru urmatorii doi ani, ne-am propus extinderea retelei comerciale de la 28 de centre, cate detinem in prezent, la 48 de magazine. Dupa inaugurarea unitatii de la Targu Jiu, realizata in urma unei investitii de 1,5 milioane de euro, pana la finele anului in curs vom mai deschide un centru de vanzare la Giurgiu. Ulterior, vom investi si in deschiderea unui magazin la Sibiu sau Vaslui si a altor doua in Bucuresti. In acest sens, suntem in curs de identificare a unor terenuri in zonele de nord si de sud ale Capitalei. Totodata, avem in vedere sa alocam aproximativ 4% din cifra anuala de afaceri pentru derularea unor campanii de marketing.
- Cum credeti ca va evolua piata locala de bricolaj in acest an?
- Au inceput sa se aseze lucrurile in sectorul local de bricolaj si credem ca din acest an este posibila iesirea din criza. O schimbare s-a simtit inca de la inceputul lui 2014. Avand in vedere estimarile si semnalele pozitive din domeniu, suntem deschisi si la alte oportunitati in Romania. Magazinul de la Targu Jiu este primul inaugurat de companie dupa preluarea de la grupul german, iar decizia de a investi aici a fost luata dupa o prospectare atenta a pietei.
|