STAR STONE investeste 1,1 milioane euro si mizeaza pe o crestere de 20% in 2022 |
Producatori & Furnizori Publicat de Stelian DINCA 22 Mar 2022 12:31 |
STAR STONE, cel mai mare producator roman de pavaje premium destinate sectorului rezidential, estimeaza, pentru 2022, o crestere de peste 20% a vanzarilor, la aproape 7 milioane de euro. STAR STONE este compania cu cea mai rapida crestere din industria de constructii din Romania, in perioada 2017 – 2020, si a fost inclusa de Financial Times si anul acesta in Top 1.000 cele mai performante companii europene*.
„Prezenta pentru a doua oara a STAR STONE in topul Financial Times este un motiv suplimentar sa ne autodepasim si, in acelasi timp, marcheaza recunoasterea eforturilor depuse, certificarea faptului ca suntem o organizatie sanatoasa, ca ne-am indeplinit misiunea an de an si ca facem lucrurile mai bine in fiecare zi”, spune Cristian Pop, Director General STAR STONE S.A.
Cresterea estimata anul acesta ia in calcul o dezvoltare organica a companiei, diversificarea portofoliului de produse, imbunatatiri aduse produselor comercializate deja, extinderea internationala, dar si o prezenta mai activa pe piata din Romania.
Tinta pentru 2022 a STAR STONE vine pe un trend ascendent, compania inregistrand anul trecut afaceri de peste 5,5 milioane de euro, mai mari cu peste 25% fata de anul anterior, cea mai mare crestere inregistrandu-se la accesoriile pentru gard, la piatra decorativa si la cel mai nou produs lansat: boltarii Traverstone® Block, (un produs inovator care scurteaza cu pana la 90% timpul necesar construirii unui gard) si care, desi pus pe piata la finalul anului trecut, a reusit sa genereze 6% din cifra de afaceri a companiei.
Planul de investitii STAR STONE pentru 2022 ia in calcul un buget de 1,1 milioane de euro si vizeaza extinderea pe plan local, dar si in Europa.
„In primul trimestru, vom finaliza investitiile incepute in 2021, si anume: vom pune in functiune o linie noua de productie deservita de o statie de betoane de ultima generatie, cu sistem de dozare a culorilor inclus, vom investi in lansarea de noi produse, urmand ca din a doua jumatate a anului sa directionam investitiile pentru cresterea capacitatilor de productie, sa marim spatiile de depozitare, sa imbunatatim procesele de logistica si vom adauga in portofoliu game noi de produse, pe segmentul de prelucrare a metalelor, complementare produselor de baza”, mai spune Cristian Pop.
Compania va continua dezvoltarea si extinderea retelei de distributie din Romania care, in momentul de fata, numara aproximativ 300 de distribuitori si selleri, printre care retelele Dedeman si Hornbach.
Prezenta pe piata din Romania inca din 2008, STAR STONE a intrat in 2019 si pe piata din Ungaria, iar in 2020 si in Belgia, cele doua piete externe generand anul trecut 10% din cifra de afaceri a companiei (Ungaria 8% si Belgia 2%).
STAR STONE urmareste pentru anul in curs consolidarea si dezvoltarea retelei de distributie din Ungaria si extinderea in 3 noi tari, punand bazele retelei de distributie in Austria, Slovacia si Cehia.
*STAR STONE a fost inclusa anul acesta in topul Financial Times (FT) 1000 cele mai performante companii europene. Prezenta companiei in acest top vine ca o recunoastere a strategiei de dezvoltare, a inovatiei si a investitiilor derulate de-a lungul timpului. Topul FT 1000 publicat de Financial Times este la sasea editie si, alaturi de compania de cercetare Statista, stabileste clasamentul companiilor din Europa care au inregistrat o crestere semnificativa a afacerii in intervalul 2017 – 2020, STAR STONE inregistrand, in acest interval, cea mai rapida crestere a unei companii din constructii, din Romania.
|