WURTH anunta record de vanzari si rezultate operationale bune pentru 2021 |
Producatori & Furnizori Publicat de Ovidiu Stefanescu 25 Ian 2022 06:36 |
![]() Compania-mama, Adolf Würth GmbH & Co. KG, a generat vanzari externe de 2,1 miliarde euro, in crestere cu 11,3%. Conducerea grupului a afirmat ca in prezent activitatea se deruleaza intr-un nou val pandemic, iar functionarea lanturilor de aprovizionare constituie o provocare reala. De aceea, obtinerea unor astfel de rezultate in conditiile date arata ca Wurth promoveaza produse si servicii personalizate pentru clienti. In ultimii 10 ani, numarul magazinelor de pick-up din intreaga lume s-a dublat, ajungand la peste 2.497 de unitati. Comercializarea prin acest canal reprezinta in prezent o componenta importanta a strategiei de distributie, la care se adauga noile componente digitale, cum ar fi magazinul online, achizitiile electronice si aplicatia Würth ce ofera solutiile potrivite pentru cumparaturi fara contact. De exemplu, in 2021 divizia de e-business a generat vanzari de 3,4 miliarde euro, ceea ce corespunde unui nou record cu 19,9% din vanzarile totale.
In al treilea trimestru al anului 2022, va fi inaugurat noul centru de inovare din Künzelsau-Gaisbach, cu scopul declarat de a eficientiza ciclurile de inovare, de a aduce pe piata mai rapid dezvoltari noi si ulterioare si de a oferi clientilor si mai multe solutii cu valoare adaugata. In plus, compania va investi intr-o noua cladire administrativa, lucrarile urmand sa demareze in 2024. In ceea ce priveste prognozele pe termen scurt, in pofida incertitudinilor curente, se presupune ca in 2022 vor fi atinse noi vanzari-record, precum si rezultate operationale pe masura, bazate pe strategia multicanal, digitalizarea accelerata si numarul mare de unitati proprii de productie.
In Romania, Wurth a raportat in 2020 o cifra de afaceri de 80,84 milioane de lei, foarte apropiata de cea din 2019.
|