WÜRTH: Crestere-record a cifrei de afaceri, pe baza noului concept de e-business |
Producatori & Furnizori Publicat de Cosmin Dincu 30 Ian 2020 06:47 |
![]() In ceea ce priveste structura regionala a livrarilor efectuate anul trecut, desi Germania a fost si va ramane cea mai profitabila piata, merita semnalat ca majorari peste medie ale vanzarilor s-au consemnat cu precadere in Europa de Est (+6,6%) si de Sud (+15,3% sau +4,9% dupa ajustarea in raport cu achizitiile strategice). Practic, desi in Germania saltul a fost de +2,1%, considerat modest, din cauza scaderii vanzarilor, in restul lumii majorarea acestora s-a plasat la 6,8%. Conducerea grupului a mai reliefat ca vanzarile derulate sub conceptul de e-business au evoluat peste asteptari, cifrandu-se la 2,6 miliarde euro in 2019, ceea ce a insemnat o cota de 18,3% din cifra de afaceri totala. Mai mult, pentru compania-mama, Adolf Würth GmbH & Co. KG (infiintata in anul 1945), 2019 a marcat momentul in care s-au atins vanzari-record, de peste doua miliarde euro, ceea ce reprezinta o motivatie de a le depasi in anul aniversar 2020.
In alta ordine de idei, numarul de angajati ai Würth a crescut la 78.686 de persoane la 31 decembrie 2019., fata de 77.080 de angajati in decembrie 2018. Din acestia, aproape 33.979 de angajati sunt reprezentanti de vanzari salariati. Lider mondial in comertul cu materiale si sisteme de montaj/asamblare, Wurth integreaza actualmente activitatea a mai mult de 400 de companii in 80 de tari din intreaga lume. Programul de vanzari din cadrul afacerii de baza – Würth Line, pentru comert si industrie – include peste 125.000 de produse, de la organe de asamblare (suruburi), accesorii, ancore, pana la unelte (inclusiv electrice), materiale chimice tehnice si echipamente de protectie a personalului din domeniul instalarii. In plus, companiile afiliate (aliate) genereaza aproape 40% din volumul de vanzari al Würth Group. Pentru informatii suplimentare, www.wuerth.ro
|