Utilaje & Echipamente
Publicat de Ovidiu Stefanescu
16 Dec 2015 08:58
|
Anul 2015 a marcat, dupa o lunga perioada de stagnare, o crestere vizibila in ceea ce priveste volumul pietei de ascensoare, pe care Kone Romania a reusit sa o fructifice. "A crescut cererea pentru produse mai modeste din punct de vedere tehnologic, ca reflexie a reorientarii investitiilor de la sectoarele premium catre cele standard. Mediul de afaceri si-a acutizat caracterul concurential, cu presiuni majore in special pe partea sa financiara, insa s-a caracterizat si printr-o sporire a profesionalismului personalului tehnic al firmelor implicate cu care am avut contact, concomitent majorarea numarului de insolvente si situatii litigioase la a care a trebuit sa facem fata cu sprijinul juristilor. Pentru a contracara disfunctionalitatile inerente unei perioade post-criza, am crescut rigurozitatea contractuala si am imbunatatit organizarea operationala interna, ceea ce ne-a permis sa pastram atat trendul crescator al vanzarilor si profitului, cat si disciplina financiara si contractuala. Firma Kone Romania are foarte multe atuuri si dovedeste asta inclusiv prin faptul ca raporteaza o crestere continua de 8 ani in toate sectoarele de afaceri carora li se adreseaza, insa cel mai important lucru de mentionat este reprezentat de performanta personalul angajat. In acest sens, atentia conducerii se indreapta spre indeplinirea tuturor conditiilor necesare personalului, pentru a obtine aceste performante si pentru a fi multumit. In domeniul ascensoarelor si scarilor rulante, numele Kone este asociat cu succesul, iar partenerii nostri stiu acest lucru. Pe termen scurt, ne asteptam la o noua stagnare a pietei, deoarece nu se mai investeste consistent, cum se intampla in finalul deceniului trecut, nici in sectorul de stat, nici in cel privat, in domenii care sa presupuna necesitatea achizitiei produselor noastre. Pana la incheierea procesului electoral, dupa care va fi instalat un nou guvern pentru o perioada mai lunga, nu ne asteptam la o schimbare a actualei situatii. Asta nu inseamna ca societatea noastra nu si-a propus, ca de obicei, pentru 2016 o noua crestere cu doua cifre a vanzarilor", a declarat Radu Patrascan, director general al companiei. Pentru informatii suplimentare, click aici
|