Utilaje & Echipamente
Publicat de Ovidiu Stefanescu
21 Mai 2013 14:10
|
Concernul Ryobi si-a continuat, in anul fiscal incheiat la 31 martie a.c., strategia de maximizare a dinamicii vanzarilor, focalizandu-si atentia spre consolidarea relatiilor cu partenerii, dezvoltarea tehnologica si promovarea inovatiei atat in ceea ce priveste produsele, cat si serviciile promovate. Vanzarile realizate in exercitiul financiar 2012 – 2013 au insumat 166,56 miliarde yeni (circa 1,62 miliarde USD), situandu-se aproximativ la aceeasi cota ca in intervalul 2011 – 2012. Din punct de vedere structural, livrarile de scule electrice si feronerie pentru constructii au cumulat 24,31 miliarde yeni, fiind in scadere cu 1,7% fata de perioada de referinta. Analiza regionala indica, de asemenea, incasari de 23,23 miliarde yeni de pe pietele externe (cu exceptia Americii de Nord si de Sud). Pe piata din Romania, produsele Ryobi sunt disponibile prin intermediul mai multor dealeri locali si retele de bricolaj. Pentru informatii suplimentare, www.ryobi-group.co.jp
|