Rezultatele financiare comunicate de Schindler pentru prima jumatate a anului in curs indica o majorare de 2,3% a comenzilor (calculata in monede locale), precum si un avans de 3,9% al cifrei de afaceri. Astfel, in perioada mentionata anterior, cei doi indicatori s-au situat la 5,08 miliarde franci elvetieni (CHF), respectiv 4,64 miliarde CHF. In ceea ce priveste profitul operational, acesta a cumulat 504 milioane CHF, corespunzator unei marje de 10,9%. La nivelul trimestrului al doilea, comenzile au fost de 2,61 miliarde CHF (+2,6%), iar incasarile de 2,46 miliarde CHF (+4,4%). Astfel, in pofida unui declin al pietei echipamentelor noi manifestat pe plan global, grupul elvetian a reusit sa-si respecte obiectivele stabilite in strategia de dezvoltare. Din punct de vedere geografic, cele mai dinamice regiuni s-au dovedit a fi Europa si cele doua Americi, in vreme ce in zona asiatica declinul pietei din China a avut un efect advers. Cu toate acestea, pozitia competitiva din acesta tara a fost consolidata prin achizitia unui pachet minoritar de actiuni ale companiei Volkslift Elevator. De asemenea, in Germania a fost preluata firma FB Group. Prognozele pe termen scurt indica o usoara scadere a pietei mondiale a ascensoarelor, cresteri moderate urmand sa fie inregistrate in Europa, in vreme ce in America de Nord avansul cererii va fi mult mai consistent. In Romania, subsidiara locala a inregistrat in anul precedent o imbunatatire de aproape 27% a livrarilor cantitative de echipamente noi, sporul valoric fiind de peste 50%. Compania are o cota pe piata ascensoarelor si scarilor rulante de 35%, respectiv 50%. Pe segmentul de service, in 2015 Schindler Romania a avut in intretinere aproximativ 3.350 de unitati la nivelul intregii tari, ceea ce inseamna o pondere de circa 8,3%. Principalele proiecte echipate recent cu solutii Schindler sunt reprezentate de: Park Lake Plaza Bucuresti, centrul comercial Dermatina Timisoara, City Park, Veranda Mall Obor Bucuresti, pasajul pietonal Piata Sudului, Bucuresti etc. Societatea detine in portofoliu produse adaptate la cerintele oricarui tip de client, care sa asigure securitatea, calitatea si confortul solutiei de mobilitate.